Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.
65 tys. respondentów w bazie
25 tys. firm i instytucji
30 tys. badań rocznie
Wpływ reklamy kontrowersyjnej na decyzje zakupowe konsumentów.
Szanowni Państwo,
Jestem studentką piątego roku na kierunku Reklama o specjalności Zarządzanie reklamą. Przygotowuję pracę magisterską poświęconą tematyce kontrowersyjnych reklam. W celu zebrania niezbędnych informacji stworzyłam ankietę, która umożliwi mi zbadanie tematu jaki wpływ mają na Państwa kontrowersyjne reklamy. Uprzejmie proszę o wypełnienie poniższego kwestionariusza. Ankieta jest w pełni anonimowa, zebrane dane zostaną wykorzystane wyłącznie w celach naukowych.
Za pomoc w realizacji tego przedsięwzięcia serdecznie dziękuję.
Z góry serdecznie dziękuję!
Ankieta jest nieaktywna.
Zobacz wyniki