- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Ankieta do badań socjolingwistycznych

    Nazywam się Anna Miernicka, jestem studentką pedagogiki Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. W ramach studiów magisterskich prowadzę badanie socjolingwistyczne, będę zatem bardzo wdzięczna, jeśli poświęcisz mi kilka minut na wypełnienie niniejszej ankiety. Badania są anonimowe, a wyniki zostaną wykorzystane tylko i wyłącznie do celów naukowych związanych z pracą dyplomową.

    Miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 1 z 23

    Płeć

      Pytanie numer 2 z 23

    Kierunek studiów

      Pytanie numer 3 z 23

    Etap studiów (w latach akademickich)

      Pytanie numer 4 z 23

    Forma studiów

      Pytanie numer 5 z 23

    W jaki sposób zwracasz się do rodziców? (Proszę o wskazanie odpowiedzi, jeśli Cię dotyczy.)

      Pytanie numer 6 z 23



    W jaki sposób zwracasz się do dziadków? (Proszę o wskazanie odpowiedzi, jeśli Cię dotyczy.)

      Pytanie numer 7 z 23



    W jaki sposób zwracasz się do wykładowców akademickich?

      Pytanie numer 8 z 23



    Jak zwracają się do Ciebie wykładowcy?

      Pytanie numer 9 z 23



    Czy zdarzyło Ci się, aby wykładowca zaproponował Ci, bądź Twojej grupie przejście na nieoficjalną formę komunikacji (przejście na Ty)?

      Pytanie numer 10 z 23



    Czy oceniasz nieoficjalną formę komunikacji między wykładowcą, a studentem pozytywnie, czy negatywnie? Co sądzisz na ten temat? Proszę o wpisanie poniżej komentarza.

      Pytanie numer 11 z 23



    Gdybyś był/była wykładowcą, w jaki sposób zwracał(a)byś się do potencjalnych studentów?

      Pytanie numer 12 z 23

    Gdybyś był/była wykładowcą, w jaki sposób chciał(a)byś , aby zwracali się do Ciebie potencjalni studenci?

      Pytanie numer 13 z 23

    W jaki sposób najczęściej kontaktowałaś/łeś się z wykładowcami przed wprowadzeniem nauki zdalnej? ( Poza zajęciami )

      Pytanie numer 14 z 23



    W jaki sposób najczęściej kontaktujesz się z wykładowcami w czasie pandemii? ( Poza zajęciami)

      Pytanie numer 15 z 23



    W jaki sposób zwracasz się do wykładowcy w wiadomościach tekstowych?

      Pytanie numer 16 z 23



    Jaką relację z wykładowcą preferujesz w kontekście spraw poza lekcyjnych (np. informacje na temat zaliczenia przedmiotu, pomoc w doborze materiałów dydaktycznych)? Proszę o uzasadnienie podanej odpowiedzi.

      Pytanie numer 17 z 23



    Czy uważasz, że Twoje relacje z wykładowcami uległy osłabieniu od czasu wprowadzenia zajęć zdalnych?

      Pytanie numer 18 z 23

    Czy zdarzyło Ci się, aby wykładowca rozmawiał z Tobą o Twoim życiu prywatnym ( np. o samopoczuciu, sposobie spędzania wolnego czasu, zainteresowaniach) ?

      Pytanie numer 19 z 23

    Czy zdarzyło Ci się inicjować rozmowę z wykładowcą na temat jego życia prywatnego ( np. o zdrowiu, hobby, podróżach) ?

      Pytanie numer 20 z 23

    Jakie jest Twoje zdanie na temat nawiązywania takiej relacji między wykładowcą, a studentem? Czy ma to wpływ na jakość zajęć? Czy jest to według Ciebie stosowne? Proszę o opisanie własnych refleksji na ten temat, w krótkiej formie pisemnej.

      Pytanie numer 21 z 23



    Czy Twoim zdaniem istnieją istotne różnice w jakości relacji wykładowca-student nawiązanej poprzez komunikację bezpośrednią („twarzą w twarz”), a relacją wykładowca-student nawiązaną poprzez komunikację pośrednią (e-mail, Internet)? Proszę o uzasadnienie odpowiedzi.

      Pytanie numer 22 z 23



    Rok urodzenia (w 4 cyfrach, np. 1997)

      Pytanie numer 23 z 23






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac