- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Kultura organizacji jako czynnik budowania marki i konkurencyjności przedsiębiorstwa

    Szanowni Państwo, Jestem studentem Wyższej Szkoły Bankowej na kierunku Psychologia w Biznesie. Chciałbym serdecznie zachęcić Państwa do wypełniania poniższej ankiety. Ankieta ma na celu zbadanie wpływu kultury organizacji na możliwość budowania marki oraz konkurencyjności przedsiębiorstwa . Badanie jest całkowicie anonimowe a jego wypełnienie zajmie kilka minut. Dziękuję

    Jak oceniasz poziom kultury organizacji występujący w firmie?

      Pytanie numer 1 z 21

    Czy w Twoim przekonaniu kultura organizacji w firmie jest lepsza niż w innych podmiotach działających w ramach rynku?

      Pytanie numer 2 z 21

    Jakie cechy (w zakresie kultury organizacyjnej) wyróżniają firmę od innych działających na rynku?

      Pytanie numer 3 z 21

    W jakim stopniu pracownicy oraz właściciele firmy są świadomi wpływu kultury organizacyjnej na pozycję firmy na rynku?(1-brak, 5-wysoki)

      Pytanie numer 4 z 21

    Który z elementów kultury organizacji w największym stopniu oddziałuje na pozycję marki?

      Pytanie numer 5 z 21

    Czy klient ma świadomość tego jakiego rodzaju zasady traktowania pracowników obowiązują w ramach firmy?

      Pytanie numer 6 z 21

    Które elementy w działaniu organizacji firmy mogą być najbardziej widoczne dla klienta?

      Pytanie numer 7 z 21

    Czy klient może zrezygnować z usług firmy, jeśli okaże się, że kultura organizacji nie jest zgodna z obowiązującymi standardami?

      Pytanie numer 8 z 21

    Jakie czynniki wpływają na siłę marki na rynku?

      Pytanie numer 9 z 21

    Czy niezadowolenie pracownika może wpływać na osłabienie jakości oferowanego produktu czy usługi?

      Pytanie numer 10 z 21

    Które zdanie jest w Twoim przekonaniu prawdziwe?

      Pytanie numer 11 z 21

    Czy jakość kultury organizacyjne wpływa na jakość oferowanych usług?

      Pytanie numer 12 z 21

    W jakim stopniu siła marki jest powiązana z postawami przyjmowanymi przez pracowników?

      Pytanie numer 13 z 21

    Czy negatywna atmosfera w miejscu pracy i częste konflikty wpływają na redukcję siły marki?

      Pytanie numer 14 z 21

    Czy poprzez zmiany w kulturze organizacji można wzmocnić pozycję marki na rynku?

      Pytanie numer 15 z 21

    Płeć

      Pytanie numer 16 z 21

    Wiek

      Pytanie numer 17 z 21

    Sytuacja finansowa

      Pytanie numer 18 z 21

    Doświadczenie zawodowe

      Pytanie numer 19 z 21

    Poziom zadowolenia z miejsca pracy

      Pytanie numer 20 z 21

    Ocena pozycji firmy na rynku

      Pytanie numer 21 z 21




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac