- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Inteligencje wielorakie podczas nauki języka angielskiego

    Dzień dobry, jestem studentką V roku pedagogiki na kierunku Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna. Piszę pracę magisterską, której tematem jest „Rozwój Inteligencje wielorakie u dzieci w wieku wczesnoszkolnym (podczas nauki języka angielskiego)”. W związku z tym, zwracam się do Pana/Pani z prośbą o wypełnienie ankiety, której celem jest uzyskanie opinii na powyższy temat. Badania prowadzone są anonimowo z zachowaniem dobrowolności i zostaną wykorzystane wyłącznie na potrzebę mojej pracy. Proszę o udzielanie szczerych odpowiedzi na pytania zawarte w ankiecie. Dziękuję za pomoc oraz za poświęcony czas

    Płeć

      Pytanie numer 1 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek

      Pytanie numer 2 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Staż pracy pedagogicznej

      Pytanie numer 3 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Stopień awansu zawodowego

      Pytanie numer 4 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy zna Pan/Pani Teorie Inteligencji Wielorakich, których twórcą jest Howard Gardner?

      Pytanie numer 5 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy jako nauczyciel zwraca Pan/Pani uwagę na to jakie dominujące profile Inteligencji Wielorakich posiadają Pana/Pani uczniowie?

      Pytanie numer 6 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie Inteligencie Wielorakie rozpoznaje Pan/Pani u swoich uczniów najczęściej

      Pytanie numer 7 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy rozpoznanie profili Inteligencji Wielorakich swoich uczniów podczas nauczania języka angielskiego jest istotne i pomocne podczas nauczania?

      Pytanie numer 8 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak według Pana/Pani można wykorzystać znajomość Inteligencji Wielorakich swoich uczniów podczas nauczania języka angielskiego? (np. na zajęciach tematycznych typu: Greetings, My Family, My Body, Food, Animals, Nature, Let’s count, itp.) Czy przykładowo stosuje Pan/Pani elementu dramy, czy może odtwarza Pan/Pani piosenki, bądź jakieś rymowanki, krzyżówki?

      Pytanie numer 9 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jakie metody według Inteligencji Wielorakich stosuje Pan/Pani najczęściej podczas nauki języka angielskiego?

      Pytanie numer 10 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy na zajęciach z języka angielskiego Pana/Pani uczniowie dużo piszą, robią notatki, czytają teksty, wygłaszają swoje zdanie, lubią i z łatwością uczą się nowego słownictwa?

      Pytanie numer 11 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy na zajęciach z języka angielskiego Pana/Pani uczniowie rysują tabelki, schematy, pracują z komputerem, wykonują zadania matematyczne, liczą,?

      Pytanie numer 12 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy na zajęciach z języka angielskiego Pana/Pani uczniowie dużo rysują, lubią pracować z pomocami wizualnymi, robią czyste i przejrzyste notatki, w czasie wolnym dokonują własnych zapisów?

      Pytanie numer 13 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy na zajęciach z języka angielskiego Pana/Pani uczniowie dużo się ruszają, gestykulują, naśladują pokazane czynności?

      Pytanie numer 14 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy na zajęciach z języka angielskiego Pana/Pani uczniowie słuchają wielu nagrań, przy czym lubią potakiwać głową, oglądają nagrania, nowe słówka cicho sobie powtarzają?

      Pytanie numer 15 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy na zajęciach z języka angielskiego Pana/Pani uczniowie dużo czasu spędzają na wolnym powietrzu, chętnie rozmawiają o naturze i otaczającym świecie, chcą eksperymentować?

      Pytanie numer 16 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy na zajęciach z języka angielskiego Pana/Pani uczniowie często pracują w grupach, dobrze sobie radzą współpracując z innymi, bawią się?

      Pytanie numer 17 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy na zajęciach z języka angielskiego stara Pan/Pani łączyć ze sobą różne metody przekazywania wiedzy?

      Pytanie numer 18 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Za pomocą jakich metod, narzędzi prowadzi Pan/Pani zajęcia z języka angielskiego? (np. metoda tradycyjna, metoda gramatyczno-tłumaczeniowa, , metoda kognitywna, drama, narzędzia multimedialne)

      Pytanie numer 19 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Według Pana/Pani zajęcia prowadzone w jaki sposób są najatrakcyjniejsze dla uczniów?

      Pytanie numer 20 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy uczniowie podczas zajęć z języka angielskiego proponują czasem same przebieg zajęć? (np. proponują jakąś zabawę w języku angielskim, bądź piosenkę)

      Pytanie numer 21 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy prowadzi Pan/Pani dodatkowe zajęcia ze swoimi uczniami?

      Pytanie numer 22 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy zajęcia dodatkowe prowadzi Pan/Pani w inny sposób, bardziej atrakcyjny dla uczniów?

      Pytanie numer 23 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac