- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Ankieta dotycząca wpływu marketingu branży odzieżowej na klientów reprezentujących różne generacje pokoleniowe.

    Szanowni Państwo, Zwracam się z uprzejmą prośbą o wypełnienie poniższej ankiety, będącej częścią przygotowywanej przeze mnie w Zakładzie Zarządzania Karpackiej Państwowej Uczelni w Krośnie pracy dyplomowej zatytułowanej „Marketing branży odzieżowej w kontekście specyfiki klientów reprezentujących różne generacje pokoleniowe”. Wyniki badań posłużą ocenie działań marketingowych stosowanych w branży odzieżowej celowych z punktu widzenia poszczególnych generacji konsumentów. Kwestionariusz zawiera 30 pytań, a ankieta jest wielokrotnego wyboru (w każdym pytaniu należy zakreślić znakiem X jedną lub więcej odpowiedzi, z którymi się Państwo utożsamiacie). Równocześnie informuję, że badanie jest anonimowe, a otrzymane wyniki zostaną wykorzystane wyłącznie w celach naukowych. Serdecznie dziękuję za poświęcony czas. Z poważaniem, Elżbieta Bąk Karpacka Państwowa Uczelnia w Krośnie

    Co jest dla Pana/ Pani decydującym czynnikiem wpływającym na zakup odzieży? (Proszę wybrać maksymalnie 3 odpowiedzi).

      Pytanie numer 1 z 34

    Czego oczekuje Pan/ Pani od firm odzieżowych?

      Pytanie numer 2 z 34

    Jaki rodzaj odzieży najczęściej Pan/ Pani kupuje?

      Pytanie numer 3 z 34

    Gdzie najczęściej dokonuje Pan/ Pani zakupów ubrań i dodatków?

      Pytanie numer 4 z 34

    Czy jest Pan/ Pani lojalny/ lojalna wobec ulubionych marek odzieżowych?

      Pytanie numer 5 z 34

    Czy wybiera Pan/ Pani odzież od polskich producentów?

      Pytanie numer 6 z 34

    Co robi Pan/ Pani najczęściej, gdy pojawia się reklama odzieży?

      Pytanie numer 7 z 34

    Jak często zdarza się Panu/ Pani zakupić markową odzież poprzez oddziaływanie reklamy?

      Pytanie numer 8 z 34

    Na co w największym stopniu zwraca Pan/ Pani uwagę podczas emisji reklamy?

      Pytanie numer 9 z 34

    Czy korzysta Pan/ Pani z aplikacji blokujących reklamy na swoim komputerze?

      Pytanie numer 10 z 34

    Które z działań PR (public relatnions) mają dla Pana/ Pani największe znaczenie przy wyborze marki odzieżowej?

      Pytanie numer 11 z 34

    Jaki jest Pana/ Pani stosunek do kolekcji ubrań nowej, nieznanej wcześniej marki?

      Pytanie numer 12 z 34

    Czy korzysta Pan/ Pani z aplikacji znanych marek odzieżowych na swoim smartfonie?

      Pytanie numer 13 z 34

    Czy chętniej robi Pan/ Pani zakupy w sklepach, które oferują konfigurację lub personalizację oferowanego towaru?

      Pytanie numer 14 z 34

    Czy zdarzyło się Panu/ Pani zrobić nieprzemyślane zakupy „pod wpływem chwili”?

      Pytanie numer 15 z 34

    Czy możliwość darmowego zwrotu towaru (w przypadku zakupów on line) ma wpływ na decyzję o wyborze konkretnego sklepu odzieżowego?

      Pytanie numer 16 z 34

    Czy programy lojalnościowe oferowane przez firmy odzieżowe zachęcają Pana/ Panią do ponownych zakupów?

      Pytanie numer 17 z 34

    Jak często według Pana/ Pani powinny pojawiać się w sklepach nowe kolekcje ubrań?

      Pytanie numer 18 z 34

    Czy estetyka i porządek w sklepach odzieżowych mają dla Pana/ Pani znaczenie odnośnie powtórnych zakupów?

      Pytanie numer 19 z 34

    Która z form dystrybucji odzieży jest dla Pana/ Pani najwygodniejsza?

      Pytanie numer 20 z 34

    Jak ważne są dla Pana/ Pani czynniki determinujące zakup odzieży?

      Pytanie numer 21 z 34

      bardzo ważne ważne obojętne mało ważne nieważne
    marka
    cena
    jakość
    reklama
    trendy
    materiał
    zaufanie do producenta
    polecenie przez znajomego

    Jak często dokonuje Pan/ Pani zakupu odzieży, obuwia lub dodatków?

      Pytanie numer 22 z 34

    Jakie kwoty wydaje Pan/ Pani jednorazowo na zakupy odzieżowe?

      Pytanie numer 23 z 34

    Czy chętnie korzysta Pan/ Pani z porady sprzedawcy w czasie zakupów?

      Pytanie numer 24 z 34

    Jak duży wpływ na wybór odzieży, którą Pan/ Pani zakupi w przyszłości mają osoby z Pana/ Pani najbliższego otoczenia?

      Pytanie numer 25 z 34

    Mając do wybory dwa podobne produkty odzieżowe, który z nich Pan/ Pani wybierze?

      Pytanie numer 26 z 34

    Jak często porównuje Pan/ Pani ceny ubrań w różnych sklepach przed dokonaniem zakupu?

      Pytanie numer 27 z 34

    Które z kanałów komunikacji w największym stopniu wpływają na podjęcie przez Pana/ Panią decyzji o zakupie?

      Pytanie numer 28 z 34

    Jak duży wpływ na Pana/ Pani decyzje o zakupie ma fakt, iż produkt preferowanej marki jest reklamowany w mediach?

      Pytanie numer 29 z 34

    Proszę określić jaki rodzaj reklamy jest dla Pana/Pani najbardziej przydatny odnośnie dokonywania decyzji zakupowych?

      Pytanie numer 30 z 34

      bardzo przydatna przydatna średnio przydatna rzadko przydatna w ogóle nieprzydatna
    internetowa
    radiowa
    telewizyjna
    kinowa
    pocztowa
    ulotki
    billboardy/ plakaty

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 31 z 34

    Wiek

      Pytanie numer 32 z 34

    Miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 33 z 34

    Status zawodowy

      Pytanie numer 34 z 34




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac