Ankieta dotycząca wpływu marketingu branży odzieżowej na klientów reprezentujących różne generacje pokoleniowe.
Szanowni Państwo,
Zwracam się z uprzejmą prośbą o wypełnienie poniższej ankiety, będącej częścią przygotowywanej przeze mnie w Zakładzie Zarządzania Karpackiej Państwowej Uczelni w Krośnie pracy dyplomowej zatytułowanej „Marketing branży odzieżowej w kontekście specyfiki klientów reprezentujących różne generacje pokoleniowe”. Wyniki badań posłużą ocenie działań marketingowych stosowanych w branży odzieżowej celowych z punktu widzenia poszczególnych generacji konsumentów. Kwestionariusz zawiera 30 pytań, a ankieta jest wielokrotnego wyboru (w każdym pytaniu należy zakreślić znakiem X jedną lub więcej odpowiedzi, z którymi się Państwo utożsamiacie).
Równocześnie informuję, że badanie jest anonimowe, a otrzymane wyniki zostaną wykorzystane wyłącznie w celach naukowych.
Serdecznie dziękuję za poświęcony czas.
Z poważaniem,
Elżbieta Bąk
Karpacka Państwowa Uczelnia w Krośnie