Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.   
								
				
					
					 65 tys. respondentów w bazie
					65 tys. respondentów w bazie
					
					 25 tys. firm i instytucji
					25 tys. firm i instytucji
					
					 30 tys. badań rocznie
					30 tys. badań rocznie
				 
			 
			
			
		 
	 
	
		
		
		 
		
		Kwestionariusz sondażowy - powódź w 2010 roku w Sandomierzu
		Pytania są skierowane do mieszkańców Sandomierza i okolicznych wsi, którzy w 2010 roku również zamieszkiwali tę okolicę. Sondaż jest przeprowadzany w ramach zajęć "metody i techniki badań terenowych" Wydziału Geografii i Studiów Regionalnych Uniwersytetu Warszawskiego. Odpowiedzi zostaną wykorzystane jedynie do celów naukowo-badawczych. Ankieta jest anonimowa, udział w niej jest dobrowolny.