- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wpływ działań systemu CSR na postrzeganie wizerunku firmy Danone i Tesco przez klientów zewnętrznych

    ZADANIE: Ankieta ma za zadanie zbadanie wpływu działań CSR na postrzeganie wizerunku firm Danone i Tesco przez klientów zewnętrznych. CEL: Ankieta została stworzona dla celów naukowych. GRUPA DOCELOWA: Studenci. RODZAJ ANKIETY: Anonimowa.

    Czy uważasz, że przedsiębiorstwa realizują swoją działalność tylko dla zysku?

      Pytanie numer 1 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy dostrzegając zaangażowanie Tesco w realizację przedsięwzięć społecznie odpowiedzialnych uważasz, że firma dba lepiej o atmosferę pracy i rozwój pracowników?

      Pytanie numer 2 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy jadasz jogurty?

      Pytanie numer 3 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy kupujesz jogurty marki Danone?

      Pytanie numer 4 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Poniżej w tabeli wypisano działania prospołeczne organizowane przez Danone, obok odpowiedz czy znasz te przedsięwzięcia. Jeśli słyszałeś o danym przedsięwzieciu zaznacz również czy uczestniczyłeś/aś w nim

      Pytanie numer 5 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Słyszałem/am Nie słyszałem/am Uczestniczyłem/am Nie uczestniczyłem/am
    Walka z problemem niedożywienia dzieci- zaangażowanie Danone w Partnerstwo dla Zdrowia od 2006 roku
    Akcja podziel się posiłkiem- realizowany we współpracy z Telewizją POLSAT i Bankami Żywności
    Mleczny start– marka z misją społeczną- kaszki i batony musli dostępne w sieci Biedronka
    Przekazywanie żywności Danone potrzebującym dzięki bankom żywności
    Danone dla środowiska- wdrożenie strategii środowiskowej
    Zmniejszenie emisji CO2 do środowiska- pomiar Danone Carbon Footprint (Ślad Węglowy Danone’a),zmieszanie zużycia wody, energii
    Ecodesign opakowań- lżejsze butelki np. actimel, palety wielokrotnego użytku, większe opakowania produktów, ośmiopaki rodzinne
    Segregacja odpadów w fabrykach Danone oraz ich utylizacja

    Czy wierzysz, że powyższe działania przynoszą korzyści społeczeństwu?

      Pytanie numer 6 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy byłbyś/abyś skłonny/a wziąć udział w kolejnych w działaniach prospołecznych Danone, aby okazać wsparcie najbardziej potrzebującym?

      Pytanie numer 7 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy będąc świadomy/a powyższych działań prospołecznych będziesz skłonny/a do zakupów produktów Danone?

      Pytanie numer 8 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy poszukując pracy w Danone wziąłbyś/wzięłabyś pod uwagę powyższe działania firmy skierowane dla dobra społeczeństwa, środowiska naturalnego oraz pracowników?

      Pytanie numer 9 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy dostrzegając zaangażowanie Danone w realizację przedsięwzięć społecznie odpowiedzialnych uważasz, że firma dba lepiej o atmosferę pracy i rozwój pracowników?

      Pytanie numer 10 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Podaj swoją płeć.

      Pytanie numer 11 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy poszukując pracy w Tesco wziąłbyś/wzięłabyś pod uwagę powyższe działania firmy skierowane dla dobra społeczeństwa, środowiska naturalnego oraz pracowników?

      Pytanie numer 12 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy będąc świadomy/a powyższych działań prospołecznych będziesz skłonny/a do zakupów w Tesco uwzględniając fakt takich samych odległości od Twojego miejsca zamieszkania do Tesco i najczęściej wybieranego wcześniej przez Ciebie marketu?

      Pytanie numer 13 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy byłbyś/byłabyś skłonny/a wziąć udział w kolejnych działaniach prospołecznych Tesco, aby okazać wsparcie najbardziej potrzebującym?

      Pytanie numer 14 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy sądzisz, że przedsiębiorstwa powinny udzielać się/angażować się społecznie poprzez organizowanie różnych inicjatyw?

      Pytanie numer 15 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy uważasz, że przedsiębiorstwa powinny interesować się problemami lokalnej ludności, w celu próby ich rozwiązywania?

      Pytanie numer 16 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy uważasz, że pracodawca powinien dbać o rozwój ścieżek kariery swoich pracowników?

      Pytanie numer 17 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy uważasz, że przedsiębiorstwa powinny nawiązywać dialog ze wszystkimi interesariuszami firmy w celu budowania lepszych relacji i zrozumienia wzajemnych potrzeb?

      Pytanie numer 18 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy uważasz, że firmy powinny wziąć pod uwagę ochronę środowiska realizując swoją działalność?

      Pytanie numer 19 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy znasz inicjatywy prospołeczne firm, bądź związane z ochroną środowiska?

      Pytanie numer 20 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czym kierujesz się wybierając dany market?

      Pytanie numer 21 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy robisz zakupy w marketach?

      Pytanie numer 22 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Poniżej w tabeli wypisano działania prospołeczne organizowane przez Tesco, obok odpowiedz czy znasz te przedsięwzięcia. Jeśli słyszałeś o danym przedsięwzieciu zaznacz również czy uczestniczyłeś/aś w nim.

      Pytanie numer 23 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Słyszałem/am Nie słyszałałem/am Uczestniczyłem/am Nie uczestniczyłem/am
    „Tesco dla szkół –zdrowo najedzeni” Wsparcie polskich szkół podstawowych i gimnazjalnych na dwie piątki ( wyposażono szkoły w sprzęt warty 13 mln złotych)
    Wakacyjne festyny
    „Akcja żyj zdrowo”- festyny promujące zdrowy styl życia
    Niespodzianki dla dzieci- organizowanie festynów np. z okazji dnia dziecka, mini warsztatów artystycznych
    „Euro szaleństwo”- biało-czerwona dekoracja sklepów z okazji Euro 2012
    Zbiórka żywności dla najbardziej potrzebujących
    Zbiórka pieniędzy dla najbardziej potrzebujących
    Pomoc dla domów dziecka-całoroczna zbiórka pieniędzy do skarbon Tesco Dzieciom
    Internetowy program „Zdrowy apetyt”
    Fundacja Tesco dzieciom
    „Pomóżmy zwierzętom przetrwać zimę”
    Wsparcie lokalnych imprez

    Czy wierzysz, że powyższe działania przynoszą korzyści społeczeństwu?

      Pytanie numer 24 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Podaj swoje wykształcenie.

      Pytanie numer 25 z 25  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac