- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Fundacje korporacyjne- zabieg marketingowy w celu promowania firmy czy przejaw odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstwa ?

    Przedmiotem badania jest stosunek społeczeństwa do fundacji korporacyjnych. Postrzegane są one jako podmioty bardzo kontrowersyjnie. Trwają również dyskusje czy powinny prawo do uzyskiwania tzw.1% Efekty działalności fundacji korporacyjnych często są bagatelizowane lub wręcz pomijane przez media. To oczywiście za sprawą powiązania z firmą-założycielem. Już sama kwestia pojawienia się w mediach nazwy fundacji, która zawiera nazwę założyciela wzbudza poruszenie: czy nie jest to być może promowanie marki ?

    Ankieta jest nieaktywna.

    Zobacz wyniki


    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac