- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Kwestionariusz wywiadu: Konkurencyjność rachunków bankowych w Banku PKO BP S.A.

    Szanowni Państwo ! Uprzejmie proszę o wypełnienie poniższego kwestionariusza wywiadu. Zebrane w ten sposób wyniki posłużą do napisania pracy licencjackiej. Kwestionariusz jest w pełni anonimowy, a wyniki zostaną wykorzystane wyłącznie w celach naukowych. Z góry bardzo dziękuję za pomoc w prowadzonych badaniach.

    Płeć

      Pytanie numer 1 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek

      Pytanie numer 2 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 3 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Status zawodowy

      Pytanie numer 4 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki rodzaj rachunku bankowego wybrał(a) Pan/Pani w Banku PKO BP S.A.?

      Pytanie numer 5 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki typ rachunku bankowego wybrał(a) Pan/Pani w Banku PKO BP S.A.?

      Pytanie numer 6 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co zadecydowało o wyborze banku przez Pana/Panią w celu założenia rachunku bankowego? (proszę o zaznaczenie max. 3 odpowiedzi)

      Pytanie numer 7 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak długo jest Pan/Pani posiadaczem rachunku bankowego w wybranym banku?

      Pytanie numer 8 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jaki sposób dowiedział(a) się Pan/Pani o ofercie rachunku bankowego?

      Pytanie numer 9 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jak ocenia Pan/Pani proces obsługi klienta w wybranym przez siebie banku?

      Pytanie numer 10 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jak ocenia Pan/Pani swój poziom wiedzy na temat ofert rachunków bankowych w wybranym banku?

      Pytanie numer 11 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki jest główny cel korzystania przez Pana/Panią z rachunku bankowego?

      Pytanie numer 12 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jak Pan/Pani oceni poszczególne elementy prowadzenia rachunków bankowych w wybranym banku?

      Pytanie numer 13 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Zdecydowanie źle Raczej źle Nie mam zdania Raczej dobrze Zdecydowanie dobrze
    Dostarczanie informacji przez bank o zmianach dotyczących opłat prowadzenia konta bankowego
    Liczba bankomatów
    Wysokość opłat (np. za prowadzenie konta, wypłaty gotówki z bankomatów)
    Zakres oferty rachunków bankowych
    Obsługa pracowników
    Placówka banku w niedalekiej odległości od miejsca zamieszkania

    Czy jest Pan/Pani zadowolony(a) z jakości świadczonych usług w wybranym banku?

      Pytanie numer 14 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakim stopniu jest Pan/Pani zadowolona z prowadzenia rachunku bankowego w wybranym banku? (1 - bardzo niezadowolony(a), 5 - bardzo zadowolony(a)

      Pytanie numer 15 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      1 2 3 4 5
    Stopień zadowolenia

    Jakie jest prawdopodobieństwo, że Pan/Pani poleci bank, a wraz z nim jego usługi (np. prowadzenie rachunku bankowego) swojej rodzinie bądź znajomym? (1 - zdecydowanie nie, 5 - zdecydowanie tak)

      Pytanie numer 16 z 20

      1 2 3 4 5
    Stopień prawdopodobieństwa

    Jakie zmiany zaproponował(a) by Pan/Pani w celu udoskonalenia ofert rachunków bankowych w wybranym banku?

      Pytanie numer 17 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jakie czynniki Pana/Pani zdaniem wpływają na budowanie lepszego wizerunku w wybranym banku? (proszę o zaznaczenie max. 2 odpowiedzi)

      Pytanie numer 18 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czym Pana/Pani zadaniem powinien charakteryzować się rachunek bankowy, który pozwoliłby pozyskać nowych klientów? (proszę o zaznaczenie max. 2 odpowiedzi)

      Pytanie numer 19 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie zauważa Pan/Pani zmiany w sposobie prowadzenia rachunków bankowych podczas pandemii? (proszę o zaznaczenie max. 2 odpowiedzi)

      Pytanie numer 20 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac