- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Mrożonki skrojone na Twoje potrzeby

    Zapraszam do krótkiego badania na temat zakupu mrożonych produktów. Będę wdzięczny, jeśli podzielisz się ze mną swoją opinią. Ankieta jest anonimowa. Jej wypełnienie zajmuje ok. 5 minut.

    Jak często korzystasz z mrożonych warzyw?

      Pytanie numer 1 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Gdzie najczęściej kupujesz mrożone warzywa?

      Pytanie numer 2 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z jakich rozwiązań korzystasz kupując mrożone warzywa?

      Pytanie numer 3 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często korzystasz z mrożonych owoców?

      Pytanie numer 4 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Gdzie najczęściej kupujesz mrożone owoce?

      Pytanie numer 5 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z jakich rozwiązań korzystasz kupując mrożone owoce?

      Pytanie numer 6 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie rzeczy przeszkadzają Ci podczas zakupu mrożonek? (np. skład, proporcje produktów, wątpliwa jakość)

      Pytanie numer 7 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy interesowałby Cię zakup własnej kompozycji mrożonek, w której decydowałabyś / decydowałbyś o procentowym udziale produktów w opakowaniu?

      Pytanie numer 8 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaka mieszanka interesowałaby Cię najbardziej?

      Pytanie numer 9 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy byłabyś / byłbyś w stanie zapłacić za przygotowaną specjalnie dla Ciebie kompozycje mrożonek więcej niż za mieszanki dostępne w sklepach?

      Pytanie numer 10 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 11 z 13

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 12 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 13 z 13




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac