- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Kwestionariusz ankiety

    Ankieta składa się z pytań zamkniętych dotyczących wykorzystania marketingu internetowego przez polskie firmy. W celu wybrania odpowiedzi proszę o zaznaczenie konkretnego wariantu. W ankiecie znajdują się zarówno pytania jednokrotnego, jak i wielokrotnego wyboru, co zostało wskazane w parametrach konkretnych pytań. Ankieta ma charakter anonimowy, a jej wyniki będą służyć wyłącznie na potrzeby pracy magisterskiej.

    Jaka jest wielkość Twojego przedsiębiorstwa?

      Pytanie numer 1 z 9

    Jak długo Twoja firma działa na rynku?

      Pytanie numer 2 z 9

    Jaki jest główny cel marketingu internetowego Twojej firmy ?

      Pytanie numer 3 z 9

    Z jakich form marketingu internetowego korzystasz obecnie?

      Pytanie numer 4 z 9

    Z jakich form e-marketingu planujesz skorzystać dodatkowo w najbliższym czasie?

      Pytanie numer 5 z 9

    Ile miesięcznie wydajesz na promocję firmy w sieci?

      Pytanie numer 6 z 9

    Czy korzystasz z usług zewnętrznych firm marketingowych?

      Pytanie numer 7 z 9

    Jak oceniasz współpracę z firmą zewnęrzną?

      Pytanie numer 8 z 9

    Czy formy marketingu, z których obecnie korzystasz są według Ciebie skuteczne?

      Pytanie numer 9 z 9




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac