- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Jakość bankowości elektronicznej Santander Bank Polska

    Szanowni Państwo, proszę o udział w badaniu ankietowym. Celem ankiety jest zbadanie jakości bankowości elektronicznej Santander Bank Polska. Ankieta służy tylko i wyłącznie celom badawczym. Wyniki będą zaprezentowane zbiorczo.

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 1 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek

      Pytanie numer 2 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie

      Pytanie numer 3 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 4 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki jest przeciętny miesięczny dochód netto Pana, Pani?

      Pytanie numer 5 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jaki sposób najczęściej korzysta Pan/Pani z usług bankowych?

      Pytanie numer 6 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy korzysta Pan/Pani z bankowości elektronicznej ?

      Pytanie numer 7 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Główny powód dla którego korzysta Pan/Pani z bankowości elektronicznej to:

      Pytanie numer 8 z 19

    Jak ocenia Pan/i interfejs bankowości internetowej/serwisu bankowości elektronicznej w swoim banku ?

      Pytanie numer 9 z 19

    Czy napotkał/ła Pan/Pani jakieś trudności podczas korzystania z bankowość elektronicznej?

      Pytanie numer 10 z 19

    Jak ocenia Pan/Pani możliwości zarządzania produktami z poziomu strony internetowej banku/ serwisu bankowości internetowej ?

      Pytanie numer 11 z 19

    Czy w Pana/Pani ocenie operacje bankowe i finansowe dokonywane przez Internet w banku są bezpieczne?

      Pytanie numer 12 z 19

    Czy w Pana/Pani ocenie usługi oferowane przez bankowość internetową banku są wystarczające?

      Pytanie numer 13 z 19

    Czy korzysta Pan/Pani z aplikacji mobilnej?

      Pytanie numer 14 z 19

    Jak ocenia Pan/i interfejs użytkowanej aplikacji bankowości mobilnej?

      Pytanie numer 15 z 19

    Jak ocenia Pan/i użyteczność aplikacji bankowości mobilnej?

      Pytanie numer 16 z 19

    Jak ocenia Pan/i bezpieczeństwo operacji bankowych dokonywanych na urządzeniach mobilnych?

      Pytanie numer 17 z 19

    Czego obawia się Pan/i najbardziej korzystając z aplikacji bankowości mobilnej?

      Pytanie numer 18 z 19

    Dlaczego nie korzysta Pan/Pani z bankowości elektronicznej? (Jeżeli korzystasz pomiń)

      Pytanie numer 19 z 19




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac