- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Reklama szokująca - postawy odbiorców.

    Celem ankiety jest zbadanie postaw odbiorców reklamy szokującej. Jest ona anonimowa i skonstruowana na potrzeby pracy magisterskiej. Jej wyniki będą wykorzystane tylko i wyłącznie do celów poznawczych. Proszę o udzielanie szczerych odpowiedzi.

    1. Wyraź swoja opinię na poniższe tematy – wstaw „X” w odpowiedniej kolumnie w każdym wierszu.

      Pytanie numer 1 z 4  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Zdecydowanie tak Raczej tak Ani tak, ani nie Raczej nie Zdecydowanie nie
    Ta reklama podoba mi się.
    Ta reklama narusza mój system wartości.
    Ta reklama mnie denerwuje.
    Ta reklama przekracza moralne granice.
    Po obejrzeniu tej reklamy mam pozytywny stosunek do reklamowanej marki.
    Po obejrzeniu tej reklamy chętnie kupiłbym /abym reklamowany produkt.

      Pytanie numer 2 z 4  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Zdecydowanie tak Raczej tak Ani tak, ani nie Raczej nie Zdecydowanie nie
    Ta reklama podoba mi się.
    Ta reklama narusza mój system wartości.
    Ta reklama mnie denerwuje.
    Ta reklama przekracza moralne granice.
    Po obejrzeniu tej reklamy mam pozytywny stosunek do reklamowanej marki.
    Po obejrzeniu tej reklamy chętnie kupiłbym /abym produkt tej marki.

      Pytanie numer 3 z 4  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Zdecydowanie tak Raczej tak Ani tak, ani nie Raczej nie Zdecydowanie nie
    Ta reklama podoba mi się.
    Ta reklama narusza mój system wartości.
    Ta reklama mnie denerwuje.
    Ta reklama przekracza moralne granice.
    Po obejrzeniu tej reklamy mam pozytywny stosunek do reklamowanej marki.
    Po obejrzeniu tej reklamy chętnie kupiłbym /abym produkt tej marki.

      Pytanie numer 4 z 4  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Zdecydowanie tak Raczej tak Ani tak, ani nie Raczej nie Zdecydowanie nie
    Ta reklama podoba mi się.
    Ta reklama narusza mój system wartości.
    Ta reklama mnie denerwuje.
    Ta reklama przekracza moralne granice.
    Po obejrzeniu tej reklamy mam pozytywny stosunek do przedstawionej akcji społecznej.
    Po obejrzeniu tej reklamy chętnie wspomógłbym/abym tą akcję społeczną.



    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac