- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Reklama - jej wpływ i postrzeganie przez konsumentów

    Zwracamy się z uprzejmą prośbą o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Ankieta jest anonimowa, a jej wyniki zostaną wykorzystane wyłącznie do celów naukowych. W trakcie wypełniania ankiety należy zakreślić kółkiem jedną właściwą odpowiedź i/lub wpisać brakujące informacje.

    Gdzie najczęściej spotykasz się z reklamą?

      Pytanie numer 1 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jak często spotykasz się z reklamą?

      Pytanie numer 2 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co przykuwa Twoją uwagę w reklamie?

      Pytanie numer 3 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Wyraź swoją opinię na temat reklamy

      Pytanie numer 4 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co najczęściej robisz podczas nadawania reklam?

      Pytanie numer 5 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Które ze stwierdzeń jest Ci bliższe.

      Pytanie numer 6 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Na co przeważnie zwracasz uwagę w reklamach?

      Pytanie numer 7 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy uważasz, że reklamy produktów podpierające się badaniami i opiniami specjalistów są bardziej wiarygodne?

      Pytanie numer 8 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy potwierdzasz informacje o reklamowanych produktach przed ich zakupem w innych źródłach?

      Pytanie numer 9 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy uważasz, że reklamy nadużywają braku doświadczenia konsumentów?

      Pytanie numer 10 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czego według Ciebie jest za dużo w reklamach?

      Pytanie numer 11 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy większą uwagę przyciągają reklamy odnoszące się do życia codziennego czy fikcyjne?

      Pytanie numer 12 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakich zakupów dokonujesz najczęściej pod wpływem reklam?

      Pytanie numer 13 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Mając do wyboru dwa produkty różniące się tylko popularnością swojej marki a mające to same działanie, skład i cenę (pasta do zębów Blend-a-med i zwykła nikomu nie znana pasta do zębów) wybrałbyś/abyś:

      Pytanie numer 14 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 15 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 16 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 17 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac