- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Zakupy internetowe

    Serdecznie proszę o wypełnienie załączonego kwestionariusza. Niniejszy kwestionariusz ma na celu zbadanie preferencji Klientów robiących zakupy internetowe. Jego wypełnienie zajmie nie więcej niż 5 minut. Wszelkie zdobyte drogą badań informacje są poufne, tzn. posłużą jedynie do analizy zbiorczych zestawień. Za udzielenie rzetelnych odpowiedzi z góry dziękujemy!

    Płeć

      Pytanie numer 1 z 13

    Wiek

      Pytanie numer 2 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie

      Pytanie numer 3 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Ile godzin dziennie przeciętnie korzystasz z Internetu?

      Pytanie numer 4 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Gdzie korzystasz z Internetu?

      Pytanie numer 5 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy dokonuje Pan/i zakupów za pomocą Internetu?

      Pytanie numer 6 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Od jak dawna dokonuje Pan/i zakupów przez Internet?

      Pytanie numer 7 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy korzysta Pan/i z internetowej platformy handlowej Allegro?

      Pytanie numer 8 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeżeli Pan/i korzysta z internetowej platformy handlowej Allegro, to z których kategorii najczęściej:

      Pytanie numer 9 z 13

    Czy według Pana/i Allegro oferuje szeroki wybór towarów?

      Pytanie numer 10 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy według Pana/i Allegro zapewnia wystarczające rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo zakupów w Internecie?

      Pytanie numer 11 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy według Pana/i Serwis został zaprojektowany, tak aby korzystanie z jego funkcji było proste i intuicyjne?

      Pytanie numer 12 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy poza zakupami/aukcjami, korzysta Pan/i z przestrzeni dotyczącej Inspiracji oraz Poradników?

      Pytanie numer 13 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac