- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wpływ reklamy kontrowersyjnej na decyzje zakupowe konsumentów.

    Szanowni Państwo, Jestem studentką piątego roku na kierunku Reklama o specjalności Zarządzanie reklamą. Przygotowuję pracę magisterską poświęconą tematyce kontrowersyjnych reklam. W celu zebrania niezbędnych informacji stworzyłam ankietę, która umożliwi mi zbadanie tematu jaki wpływ mają na Państwa kontrowersyjne reklamy. Uprzejmie proszę o wypełnienie poniższego kwestionariusza. Ankieta jest w pełni anonimowa, zebrane dane zostaną wykorzystane wyłącznie w celach naukowych. Za pomoc w realizacji tego przedsięwzięcia serdecznie dziękuję. Z góry serdecznie dziękuję!

    Ankieta jest nieaktywna.

    Zobacz wyniki


    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac