- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Budowanie świadomości marki sieci Qubus Hotel

    Uprzejmie proszę o wypełnienie ankiety mającej służyć pomiarowi świadomości marki pewnej sieci zlokalizowanej w Krakowie. Ankieta ma charakter anonimowy a wszelkie informacje zostaną użyte podczas analizy badań w mojej pracy magisterskiej.

    Jak często korzysta Pan/i z usług hotelu?

      Pytanie numer 1 z 4  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki jest najczęstszy cel Pana/i podróży?

      Pytanie numer 2 z 4  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czym najbardziej kieruje się Pan/i przy wyborze hotelu?

      Pytanie numer 3 z 4  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac