Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.
65 tys. respondentów w bazie
25 tys. firm i instytucji
30 tys. badań rocznie
Zarządzanie marką osobistą (branding personalny) w mediach społecznościowych - na przykładzie blogerki modowej Jessici Mercedes Kirschner
Szanowni Państwo!
Jestem studentką II-go roku studiów magisterskich na kierunku Zarządzanie Kulturą i Mediami na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Zwracam się do Państwa z uprzejmą prośbą o wypełnienie formularza niniejszej ankiety*, której celem jest określenie jak wykorzystywane są media społecznościowe w budowaniu i zarządzaniu marką własną przez Jessicę Mercedes Kirchner. Badania prowadzone są anonimowo w ramach pracy magisterskiej realizowanej w Instytucie Kultury na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Z góry dziękuję za wypełnienie ankiety i za poświęcony czas.
Joanna Naumowicz
* Niniejsza ankieta skierowana jest do osób znających, a także obserwujących poczynania Jessici Mercedes Kirschner w mediach społecznościowych