- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Zarządzanie marką osobistą (branding personalny) w mediach społecznościowych - na przykładzie blogerki modowej Jessici Mercedes Kirschner

    Szanowni Państwo! Jestem studentką II-go roku studiów magisterskich na kierunku Zarządzanie Kulturą i Mediami na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Zwracam się do Państwa z uprzejmą prośbą o wypełnienie formularza niniejszej ankiety*, której celem jest określenie jak wykorzystywane są media społecznościowe w budowaniu i zarządzaniu marką własną przez Jessicę Mercedes Kirchner. Badania prowadzone są anonimowo w ramach pracy magisterskiej realizowanej w Instytucie Kultury na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Z góry dziękuję za wypełnienie ankiety i za poświęcony czas. Joanna Naumowicz * Niniejsza ankieta skierowana jest do osób znających, a także obserwujących poczynania Jessici Mercedes Kirschner w mediach społecznościowych

    Jak długo obserwuje Pan/i poczynania Jessici Mercedes Kirschner w mediach społecznościowych?

      Pytanie numer 1 z 2  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W których mediach społecznościowych obserwuje Pan/i poczynania Jessici Mercedes Kirschner? (można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź)

      Pytanie numer 2 z 2




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac