- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Badanie stopnia rozpoznawalności marki Poznania wśród mieszkańców aglomeracjii poznańskiej.

    Dane są w pełni anonimowe i zbierane są wyłącznie w celach naukowych do napisania pracy magisterskiej

    Z czym kojarzy się Panu/Pani miasto Poznań? Proszę podać kilka symboli.

      Pytanie numer 1 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jakim sloganem reklamowym promuje się miasto Poznań?

      Pytanie numer 2 z 20



    W jakim stopniu zgadza się Pan(i) z poniższymi stwierdzeniami odnośnie marki Poznania POZnań – miasto know-how?

      Pytanie numer 3 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Zdecydowanie się zgadzam Raczej się zgadzam Ani się zgadzam, ani się nie zgadzam Raczej się nie zgadzam Zdecydowanie się nie zgadzam
    Poznań to miasto nowoczesne
    Poznań cechuje się gospodarnością i dynamizmem
    Poznań to miasto otwarte, posiadające duży potencjał rozwoju
    Poznań posiada wyjątkową atmosferę i klimat
    Poznań to miasto specjalistów, którzy osiągają sukces w wielu dziedzinach
    Mieszkańcy Poznania to ludzie posiadający niezbędne kompetencje i umiejętności
    Poznaniacy cechują się perfekcyjnością oraz skutecznością w działaniu

    Czy uważa Pan(i), że Poznań może osiągnąć pozycję metropolii o randze europejskiej, podobnie jak miasto Lyon, Barcelona, Mediolan czy Glasgow?

      Pytanie numer 4 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy sądzi Pan(i), że Poznań powinien umacniać swoją pozycję w Wielkopolsce i konkurować z innymi regionami?

      Pytanie numer 5 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenia Pan(i) poniższy logotyp Poznania?

      Pytanie numer 6 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Gdzie się spotkał(a) Pan(i) z tym logotypem? Proszę dokładnie określić miejsce

      Pytanie numer 7 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy uważa Pan(i), że opracowany logotyp Poznania odzwierciedla charakter Poznania?

      Pytanie numer 8 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakim stopniu zgadza się Pana(i) z poniższymi założeniami Strategii Rozwoju Poznania?

      Pytanie numer 9 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Zdecydowanie się zgadzam Raczej się zgadzam Ani się zgadzam, ani się nie zgadzam Raczej się nie zgadzam Zdecydowanie się nie zgadzam
    Poznań - miasto wiedzy
    Poznań - miasto kultury
    Poznań - miasto sportu
    Turystyczny Poznań

    Proszę określić stopień Pana(i) znajomości akcji promocyjnej Akademicki i Naukowy Poznań

      Pytanie numer 10 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę określić stopień Pana(i) znajomości akcji promocyjnej Kulturalny Poznań - \"Odetchnij kulturą. Inspired by Poznań\".

      Pytanie numer 11 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę określić stopień Pana(i) znajomości akcji promocyjnej Sportowy Poznań

      Pytanie numer 12 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy uważa Pan(i), że podejmowane przez władze samorządowe działania promocyjne są atrakcyjne?

      Pytanie numer 13 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę ocenić poziom intensywności działań mających na celu wzmocnienie pozytywnego wizerunku Poznania, podejmowanych przez Urząd Miasta.

      Pytanie numer 14 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy utożsamia się Pan(i) z wartościami marki Poznań – miasto know-how?

      Pytanie numer 15 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę podać ewentualne uwagi odnośnie nowej Marki Poznań.

      Pytanie numer 16 z 20



    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 17 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie

      Pytanie numer 18 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek

      Pytanie numer 19 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Status zawodowy

      Pytanie numer 20 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac