- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    OCENA STRATEGII KREOWANIA MARKI METODĄ ANKIETOWĄ NA RYNKU GALANTERII SKÓRZANEJ I BAGAŻU PODRÓŻNEGO W WOJEWÓDZTWIE POMORSKIM

    Celem badania jest ocena strategii kreowania marki na rynku galanterii skórzanej i bagażu podróżnego w województwie pomorskim. Ankieta ma charakter anonimowy, a uzyskane wyniki zostaną wykorzystane jedynie w celach naukowych na potrzeby pracy doktorskiej.

    Czy i jakie zna Pan/ni marki producentów galanterii skórzanej i bagażu podróżnego z województwa pomorskiego? (proszę wymienić)

      Pytanie numer 1 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie

      Pytanie numer 2 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Miejscowość zamieszkania

      Pytanie numer 3 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek

      Pytanie numer 4 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 5 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy wymienione marki powinny posiadać w swojej ofercie/lub rozszerzyć ofertę o inne wyroby z sekcji dodatków/akcesoriów?

      Pytanie numer 6 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy kiedykolwiek dokonał/a Pan/ni zakupu którejś z marek/otrzymał/a w prezencie , jeśli tak to:

      Pytanie numer 7 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ogólnie ocenia Pan/ni produkty i marki z województwa pomorskiego z branży galanterii skórzanej i bagażu podróżnego?

      Pytanie numer 8 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenia Pan/ni komunikację z markami z województwa pomorskiego z branży galanterii skórzanej i bagażu podróżnego?

      Pytanie numer 9 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenia Pan/ni działania promocyjne marek z województwa pomorskiego z branży galanterii skórzanej i bagażu podróżnego?

      Pytanie numer 10 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Skąd czerpie Pan/ni wiedzę o markach z województwa pomorskiego z branży galanterii skórzanej i bagażu podróżnego?

      Pytanie numer 11 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Skąd czerpie Pan/ni wiedzę o produktach z branży galanterii skórzanej i bagażu podróżnego?

      Pytanie numer 12 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie według Pana/ni najważniejsze cechy posiadają produkty wymienionych marek?

      Pytanie numer 13 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie skojarzenia towarzyszą Panu/ni kiedy myśli Pan/ni o wymienionych markach?

      Pytanie numer 14 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie produkty wymienionych marek kupuje Pan/ni najczęściej?

      Pytanie numer 15 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy korzysta Pan/ni z produktów wymienionych firm?

      Pytanie numer 16 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Średni miesięczny dochód w gospodarstwie

      Pytanie numer 17 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac