- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Znaczenie systemu oceniania kompetencji pracowników we współczesnym przedsiębiorstwie

    Nazywam się Halina Czajewska i zwracam się do Państwa z prośbą o wypełnienie kwestionariusza ankiety, który posłuży mi do badań naukowych w ramach pracy magisterskiej „Znaczenie systemu oceniania kompetencji pracowników we współczesnym przedsiębiorstwie”. Ankieta jest w pełni anonimowa i służy wyłącznie celom badawczym.

    Czy Państwa przedsiębiorstwo dostrzega potrzebę dokonywania oceny kompetencji pracowników?

      Pytanie numer 1 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często jest przeprowadzana ocena pracownika w przedsiębiorstwie?

      Pytanie numer 2 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakiej formie jest przeprowadzana ocena pracownika?

      Pytanie numer 3 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    4. Czy istniejący w przedsiębiorstwie system ocen pracowników jest jasny dla pracowników?

      Pytanie numer 4 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy w firmie jest regulamin ocen pracowników ?

      Pytanie numer 5 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy system ocen pracowników jasno i precyzyjnie przedstawia:

      Pytanie numer 6 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy istniejący system ocen pracowników jest ściśle powiązany ze strategią firmy?

      Pytanie numer 7 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy istniejący system ocen pracowników wpływa na:

      Pytanie numer 8 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy skala ocen w arkuszu oceny jest dla pracownika zrozumiała, a opis stopni oceny jest czytelny?

      Pytanie numer 9 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy skala ocen w arkuszu oceny jest dla pracownika zrozumiała, a opis stopni oceny jest czytelny?

      Pytanie numer 10 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy poszczególne kryteria oceny są jednoznacznie zdefiniowane?

      Pytanie numer 11 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy istniejący system ocen pracowników jest ściśle powiązany z wartościami przyjętymi przez przedsiębiorstwo?

      Pytanie numer 12 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy istniejący system ocen pracowników jest ściśle powiązany ze strategią przedsiębiorstwa?

      Pytanie numer 13 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę wskazać wpływ systemu ocen okresowych pracowników na:

      Pytanie numer 14 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę ocenić wpływ poszczególnych czynników na uzyskaną przez pracownika ocenę okresową

      Pytanie numer 15 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Zwiększenie satysfakcji z pracy w firmie Zwiększenie motywacji do pracy w firmie Zwiększenie więzi z firmą Postrzeganie możliwości rozwoju kariery zawodowej firmy
    Zupełnie nieważny
    Mało ważny
    Średnio ważny
    Ważny
    Bardzo ważny

    Czy wyniki ocen pracowników są przekazywane pracownikowi?

      Pytanie numer 16 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy znane są terminy, w których odbywać się będzie ocena pracownika?

      Pytanie numer 17 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy pracownik ma możliwość wcześniejszego przygotowania się do rozmowy oceniającej ?

      Pytanie numer 18 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy w Państwa firmie istnieje procedura odwołania się od oceny?

      Pytanie numer 19 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie kryteria według Państwa są oceniane podczas oceny pracownika?

      Pytanie numer 20 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę wskazać korzyści dla pracownika wynikają z ocen pracowniczych:

      Pytanie numer 21 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Kreowany jest program rozwoju i ścieżki kariery Zostają porównane plany przełożonego z oczekiwaniami pracownika Określane są dalsze cele i zadania zawodowe na kolejny rok Pracownik jest informowany o postawach i zachowaniach oczekiwanych przez firmę
    Zdecydowanie nie
    Raczej nie
    Nie mam zdania
    Raczej tak
    Zdecydowanie tak

    Proszę wskazać które z efektów końcowych uzyskiwane są w ocenie pracownika?

      Pytanie numer 22 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 23 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek

      Pytanie numer 24 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę określić staż pracy w firmie

      Pytanie numer 25 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Stanowisko zajmowane w firmie

      Pytanie numer 26 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac