- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    KWESTIONARIUSZ ANKIETY

    Celem niniejszej ankiety jest poznanie uwarunkowań zarządzanie projektami marketingowymi za pomocą narzędzi online. Proszę przeczytać uważnie ankietę i wypełnić ją zgodnie ze swoim zdaniem. Ankieta jest anonimowa, a wyniki będą użyte tylko do celów naukowych. Dziękuje za poświęcony czas.

    W jakich działaniach specjalizuje się Pana/i Agencja?

      Pytanie numer 1 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę wskazać źródła pozyskiwania klientów Agencji

      Pytanie numer 2 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę wskazać, jakie metody analizy przedsiębiorstwa stosują Państwo przy tworzeniu strategii dla nowego klienta

      Pytanie numer 3 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Ile osób najczęściej wchodzi w skład zespołu projektowego?

      Pytanie numer 4 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy uważa Pan/i, że e-marketing jest skuteczniejszy niż tradycyjne środki marketingowe?

      Pytanie numer 5 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie cele, które klienci chcą osiągać poprzez marketing internetowy? Proszę wskazać maksymalnie 2

      Pytanie numer 6 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie korzyści przynosi klientowi e-marketing? Proszę wskazać maksymalnie 2

      Pytanie numer 7 z 15

    Proszę ocenić wymienione aspektem działalności przedsiębiorstw w Internecie w skali od 1 do 5, gdzie 1 oznacza w ogóle nie przydatne a 5 bardzo przydatne.

      Pytanie numer 8 z 15

      1 2 3 4 5
     obecność dużej liczby potencjalnych bądź obecnych klientów w jednym miejscu, pozwalająca na budowanie świadomości marki,
     możliwość otrzymania natychmiastowej informacji zwrotnej dotyczącej danego produktu ze strony użytkowników,
     możliwość monitoringu aktualnych nastrojów i odczuć klientów oraz bieżąca reakcja na objawy niezadowolenia,
     możliwość wczesnego wykrycia rodzących się trendów wśród konsumentów
     określenie zakresu informacji oraz szczegółowych wątpliwości potencjalnych użytkowników, a także możliwych pytań ze strony klientów, np. dotyczących certyfikatu GOTS przy produkcji odzieży
     możliwość poznania, jakie cechy produktu są najważniejsze dla klientów i które z nich warto zmodyfikować oraz wprowadzić do sprzedaży, a także zbieranie przydatnych informacji dotyczących danego produktu w celu jego poprawy w kolejnych partiach
     możliwość budowania relacji z konsumentami poprzez przekazywanie aktualnie potrzebnych treści i odpowiadanie na pytania oraz budowanie wspólnoty wokół marki.

    Proszę ocenić najczęściej wykorzystywane miejsca marketingu firm w skali od 1 do 5, gdzie 1 oznacza w ogóle nie popularne a 5 bardzo popularne

      Pytanie numer 9 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      1 2 3 4 5
     Strona www
     Portale społecznościowe
     Blogi
     Google Ads
     Serwisy aukcyjne
     Portale tematyczne
     SEO
     E-mail

    Czy Pana/i zdaniem marketing internetowy jest łatwiej zmierzyć pod katem efektywności niż tradycyjne narzędzia marketingowe?

      Pytanie numer 10 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie trudności w zarządzaniu projektami marketingowymi pojawia się? Można wybrać kilka odpowiedzi

      Pytanie numer 11 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie są główne korzyści ze współpracy z Agencją? Proszę wskazać maksymalnie 3 odpowiedzi

      Pytanie numer 12 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Płeć

      Pytanie numer 13 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek

      Pytanie numer 14 z 15

    Wykształcenie

      Pytanie numer 15 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac