- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wpływ marketingu doświadczeń na sukces marki IQOS.

    Jestem studentem Wyższej Szkoły Biznesu, Mediów i Reklamy w Warszawie na kierunku Strategia Reklamy i PR. Poniższa ankieta została stworzona na potrzeby pracy licencjackiej, którą piszę. Kwestionariusz ankiety ma na celu ocenę wpływu marketingu doświadczeń w kampaniach IQOS na sukces marki. Marketing doświadczeń jest dziedziną marketingu, która polega na budowaniu trwałych relacji z konsumentami poprzez pozytywne, autentyczne i zapadające w pamięć doświadczenia, a także budowanie zaangażowania. Ankieta jest całkowicie anonimowa. Za udzielenie rzetelnych odpowiedzi z góry dziękuję!

    Pytanie 1. Proszę określić płeć respondenta:

      Pytanie numer 1 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Pytanie 2. Podaj swój wiek:

      Pytanie numer 2 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Pytanie 3. Skąd dowiedziałaś/łeś się o istnieniu IQOS:

      Pytanie numer 3 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Pytanie 4. Co zadecydowało o podjęciu decyzji o zakupie:

      Pytanie numer 4 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Pytanie 5. Jakie było Twoje pierwsze wrażenie związane z IQOS:

      Pytanie numer 5 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Pytanie 6. Jak po czasie oceniasz produkt, jakim jest IQOS:

      Pytanie numer 6 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Pytanie 7. Jak oceniasz obsługę klienta w IQOS:

      Pytanie numer 7 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Pytanie 8. Jak oceniasz udogodnienia, które oferuje IQOS (punkty, konkursy, rabaty):

      Pytanie numer 8 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Pytanie 9. Jak oceniasz interaktywne kampanie reklamowe, nastawione na klienta, którymi posługuje się IQOS:

      Pytanie numer 9 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Pytanie 10. Czy znasz inne produkty, o podobnej zasadzie działania, jak IQOS:

      Pytanie numer 10 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Pytanie 11. Czy uważasz, że IQOS ma szanse na dalszy rozwój, a w przyszłości całkowite zastąpienie papierosów tradycyjnych?:

      Pytanie numer 11 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac