- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    kryminologiczne aspekty chuligaństwa stadionowego

    badanie przeprowadzone na potrzeby pracy licencjackiej mające na celu poznanie charakterystykę przestępczości stadionowej oraz poznanie opinii zwykłego kibica

    PŁEĆ

      Pytanie numer 1 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    WIEK

      Pytanie numer 2 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    WYKSZTAŁCENIE

      Pytanie numer 3 z 19

    MIEJSCE ZAMIESZAKNIA

      Pytanie numer 4 z 19

    JAK CZĘSTO BYWASZ NA STADIONIE

      Pytanie numer 5 z 19

    CZY JEŹDZISZ NA MECZE WYJAZDOWE

      Pytanie numer 6 z 19

    CZY PRZYWDZIEWASZ BARWY KLUBOWE WYCHODZĄC NA MECZ

      Pytanie numer 7 z 19

    CO TWOIM ZDANIEM JEST AKTEM CHULIGAŃSTWA (można zaznaczyć kilka odpowiedzi

      Pytanie numer 8 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    CZY BYŁEŚ/BYŁAŚ ŚWIADKIEM ZACHOWAŃ CHULIGAŃSKICH NA STADIONIE

      Pytanie numer 9 z 19

    CZY KIEDYKOLWIEK PADŁEŚ OFIARĄ CHULIGAŃSTWA

      Pytanie numer 10 z 19

    CZY ZNASZ OSOBY, KTÓRE DOPUŚCIŁY/DOPUSZCZAJĄ SIĘ AKTÓW CHULIGAŃSKICH

      Pytanie numer 11 z 19

    CZY KIEDYKOLIWEK ZDARZYŁO CI SIĘ BRAĆ UDZIAŁ W AKTACH CHULIGAŃSKICH

      Pytanie numer 12 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    CZY PRZED MECZEM SPOŻYWASZ ALKOHOL LUB ZAŻYWASZ INNE SUBSTANCJE PSYCHOAKTYWNE

      Pytanie numer 13 z 19

    CO WEDŁUG TWOJEJ OPINII JEST ŹRÓDŁEM CHULIGAŃSTWA NA STADIONIE

      Pytanie numer 14 z 19

    CZY KIEDYKOLWIEK BYŁEŚ/BYŁAŚ INICJATOREMAKTÓW CHULIGAŃSKICH

      Pytanie numer 15 z 19

    CZY PONIOSŁEŚ/PONISŁAŚ ODPOWIEDZIALNOŚĆ KARNĄ ZWIĄZANE Z PRZESTĘPCZOSCIĄ CHULIGAŃSKĄ

      Pytanie numer 16 z 19

    CZY BRAŁEŚ/BRAŁAŚ UDZIAL W TAK ZWANYCH ,,USTAWKACH

      Pytanie numer 17 z 19

    JAK POSTRZEGASZ AKTY CHULIGAŃSTWA

      Pytanie numer 18 z 19

    JAKA KARA TWOIM ZDANIEM NAJBARDZIEJ ZNIECHĘCIŁABY DO CHULIGAŃSTWA

      Pytanie numer 19 z 19




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac