Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.
65 tys. respondentów w bazie
25 tys. firm i instytucji
30 tys. badań rocznie
KWESTIONARIUSZ
Witamy Państwa i zapraszamy do wzięcia udziału w naszym badaniu dotyczącym wprowadzenia na rynek najnowszego produktu firmy DCOR® model 6000GT – zegarka przyszłości. Jesteśmy studentami Politechniki Gdańskiej i poniższy projekt prowadzimy dla w/w firmy. Celem badania jest zebranie informacji na temat badanego produktu i jego szans na podbicie rynku. Podstawą do zapoznania się z problemem będą wyniki poniższej ankiety, dlatego też prosimy o jej rzetelne i dokładne wypełnienie. Badanie jest anonimowe i powinno zająć około 7 minut. Z góry dziękujemy za poświęcony czas i pomoc w realizacji badania. Wszelkie informacje umieszczone są w ulotce dołączonej do kwestionariusza.