Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.   
								
				
					
					 65 tys. respondentów w bazie
					65 tys. respondentów w bazie
					
					 25 tys. firm i instytucji
					25 tys. firm i instytucji
					
					 30 tys. badań rocznie
					30 tys. badań rocznie
				 
			 
			
			
		 
	 
	
		
		
		 
		
			 
 		KWESTIONARIUSZ
		Witamy Państwa i zapraszamy do wzięcia udziału w naszym badaniu dotyczącym wprowadzenia na rynek najnowszego produktu firmy DCOR® model 6000GT – zegarka przyszłości. Jesteśmy studentami Politechniki Gdańskiej i poniższy projekt prowadzimy dla w/w firmy. Celem badania jest zebranie informacji na temat badanego produktu i jego szans na podbicie rynku. Podstawą do zapoznania się z problemem będą wyniki poniższej ankiety, dlatego też prosimy o jej rzetelne i dokładne wypełnienie. Badanie jest anonimowe i powinno zająć około 7 minut. Z góry dziękujemy za poświęcony czas i pomoc w realizacji badania. Wszelkie informacje umieszczone są w ulotce dołączonej do kwestionariusza.