- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Megatrendy konsumenckie jako determinanta kształtowania wizerunku na przykładzie marki Victoria's Secret

    Szanowne Konsumentki Victoria's Secret, Chcę Was serdecznie zachęcić do wypełnienia poniższej ankiety, dzięki której zgromadzę informacje niezbędne do napisania pracy magisterskiej. Celem badania jest analiza megatrendów konsumenckich jako determinanty kształtowania wizerunku na przykładzie marki Victoria's Secret. Badanie jest całkowicie anonimowe, a jego wypełnienie zajmie Wam nie więcej niż 5 minut. Dziękuję za poświęcony czas.

    Ankieta jest nieaktywna.

    Zobacz wyniki


    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac