- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Stereotyp kobiety w reklamie

    Zwracam się z uprzejmą prośbą o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. W trakcie wypełniania ankiety należy zakreślić krzyżykiem jedną lub kilka właściwych odpowiedzi i/lub wpisać brakujące informacje. Celem ankiety jest wyodrębnienie stereotypowego wizerunku kobiet w reklamie telewizyjnej i zbadanie jego oddziaływania na rzeczywistość i kulturę w której żyjemy. Wyniki tejże ankiety pragnę wykorzystać w pracy licencjackiej noszącej tytuł „ Reklama kreuje rzeczywistość, czy rzeczywistość kreuje reklamę? Wpływ stereotypowego wizerunku kobiet w mediach na ich role kulturowe”. Kwestionariusz jest całkowicie anonimowy a dane osobowe zostaną wykorzystane tylko i wyłącznie do celów naukowych. Bardzo proszę o poważne potraktowanie pytań i udzielenie szczerych odpowiedzi. Bardzo dziękuję za udział w badaniu!

    1. Czy ogląda Pan/Pani reklamy emitowane w telewizji?

      Pytanie numer 1 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    2. Jak dużo czasu poświęca Pan/Pani w ciągu tygodnia na oglądanie reklam w telewizji?

      Pytanie numer 2 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    3. Oglądając reklamę najbardziej zwraca Pan/ Pani uwagę na:

      Pytanie numer 3 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    4. Czy wie Pan/Pani co to jest stereotyp?

      Pytanie numer 4 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    5. Jeśli tak to stereotyp Pana/Pani zdaniem to...

      Pytanie numer 5 z 26



    6. Które ze źródeł informacji uważa Pan/ Pani za główną przyczynę rozpowszechniania stereotypów?

      Pytanie numer 6 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    7. Jakie produkty Pana/ Pani zdaniem najlepiej reklamują kobiety? (Wybierz max. 2 odpowiedzi)

      Pytanie numer 7 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    8. Jakie wizerunki kobiet Pana/ Pani zdaniem są najczęściej wykorzystywane w reklamach? (Wybierz max 2 odpowiedzi)

      Pytanie numer 8 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    9. Czy Pana/ Pani zdaniem kobieta przedstawiona jako obiekt erotyczny w reklamie zachęca do zakupu danego produktu?

      Pytanie numer 9 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    10. Jaki ma Pan/ Pani stosunek do reklam wykorzystujących kobiety jako obiekt erotyczny?

      Pytanie numer 10 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    11. Czy ma Pan/ Pani ulubioną reklamę z udziałem kobiety? Jeśli tak to co jest przedmiotem reklamy, jak przedstawiona jest kobieta oraz dlaczego Pan/ Pani ją wybrała?

      Pytanie numer 11 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    12. Czy Pana/ Pani zdaniem kobiety przedstawiane w reklamach są ideałami piękna?

      Pytanie numer 12 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    13. Płeć

      Pytanie numer 13 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    14. Czy zdarza się Pani porównywać siebie do kobiet przedstawionych w reklamach?

      Pytanie numer 14 z 26

    15. Czy chciałaby Pani wyglądać tak jak kobiety przedstawione w spotach reklamowych?

      Pytanie numer 15 z 26

    16. Czy jest Pani zadowolona ze swojego wyglądu?

      Pytanie numer 16 z 26

    17. Czy Pani zdaniem wizerunki pokazywane w reklamach wpływają na Pani postrzeganie siebie?

      Pytanie numer 17 z 26

    18. Czy uważa Pani, że stereotypy kobiet przedstawione w reklamach są prawdziwe? Dlaczego?

      Pytanie numer 18 z 26



    19. Czy uważa Pan, że kobiety identyfikują się z kobietami prezentowanymi w reklamach?

      Pytanie numer 19 z 26

    20. Jaka Pana zdaniem powinna być kobieta idealna? ( Wybierz max 4 odpowiedzi)

      Pytanie numer 20 z 26

    21. Czy wizerunki kobiet pokazywane w reklamach telewizyjnych mają wpływ na twoje postrzeganie kobiet w rzeczywistości?

      Pytanie numer 21 z 26

    22. Czy kobiety pokazywane w reklamie spełniają cechy kobiety idealnej?

      Pytanie numer 22 z 26

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 23 z 26

    Wybierz miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 24 z 26

    Wykształcenie

      Pytanie numer 25 z 26



    Aktualna sytuacja zawodowa

      Pytanie numer 26 z 26




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac