- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Makiawelizm, a potrzeba aprobaty społecznej, a asatysfakcja z pracy u osób aktywnych zawodowo.

    Poniższa ankieta ma na celu zbadanie poziomu makiawelizmu w odniesieniu do potrzeby aprobaty społecznej, a satysfakcji z pracy. W pytaniach ze skalą Likerta (1-7), ocena 1 oznacza bardzo się zgadzam, a ocena 7 bardzo się nie zgadzam. W pozostałych przeczytaj uważnie każde zdanie i zdecyduj, czy zdanie to jest prawdziwe czy fałszywe.

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 1 z 58

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 2 z 58

    Miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 3 z 58

    Wykształcenie

      Pytanie numer 4 z 58

    Staż pracy

      Pytanie numer 5 z 58



    Większość mężczyzn jest odważna

      Pytanie numer 6 z 58

    Możliwe jest osiągnięcie dobrych wyników we wszystkich dziedzinach

      Pytanie numer 7 z 58

    Mylą się ci, którzy twierdzą, że dookoła jest pełno naiwniaków

      Pytanie numer 8 z 58

    Trudno jest wybić się, nie traktując ulgowo pewnych wydarzeń

      Pytanie numer 9 z 58

    Ludzie cierpiący na nieuleczalne choroby powinni mieć możliwość wybrania bezbolesnej śmierci

      Pytanie numer 10 z 58

    Większość ludzi łatwiej godzi się ze śmiercią ojca niż z utratą swojej własności

      Pytanie numer 11 z 58

    Schlebianie ważnym osobom jest mądre

      Pytanie numer 12 z 58

    Mam znajomych, których nie lubię.

      Pytanie numer 13 z 58

    Nigdy nie spóźniam się do pracy.

      Pytanie numer 14 z 58

    Czasami wpadam w wielką złość.

      Pytanie numer 15 z 58

    Gdy popełnię błąd, zawsze jestem gotów przyznać się do tego.

      Pytanie numer 16 z 58

    Czasem denerwują mnie ludzie proszący mnie o przysługę.

      Pytanie numer 17 z 58

    Jeśli na mojej drodze znajdzie się ktoś potrzebujący pomocy, nigdy nie waham się udzielić mu jej.

      Pytanie numer 18 z 58

    Kiedy ktoś całkowicie ufa drugiemu człowiekowi, naraża się na kłopoty

      Pytanie numer 19 z 58

    Największa różnica między większością przestępców a pozostałymi ludźmi polega na tym, że przestępcy byli na tyle głupi, że dali się złapać

      Pytanie numer 20 z 58

    Większość ludzi "na świeczniku" żyje uczciwie i moralnie

      Pytanie numer 21 z 58

    Nigdy nie mów nikomu o prawdziwych powodach twojego postępowania, chyba że uznasz to za pożyteczne ( 1- bardzo się zgadzam, 7 bardzo się niezgadzam)

      Pytanie numer 22 z 58

    Najlepszą metodą postępowania z ludźmi jest mówienie im tego, co chcą usłyszeć

      Pytanie numer 23 z 58

    Powinno się robić tylko to, o czym jest się przekonanym, że jest słuszne i moralne

      Pytanie numer 24 z 58

    W zasadzie większość ludzi jest dobra i życzliwa

      Pytanie numer 25 z 58

    Najbezpieczniej jest przyjąć, że w każdym człowieku tkwi skłonność do występku, która ujawni się w sprzyjających warunkach

      Pytanie numer 26 z 58

    Uczciwość zawsze popłaca

      Pytanie numer 27 z 58

    Dla kłamstwa nie ma usprawiedliwienia

      Pytanie numer 28 z 58

    Na ogół ludzie nie będą chcieli pracować ciężko, jeśli nie będą do tego zmuszani

      Pytanie numer 29 z 58

    Mimo wszystko lepiej być człowiekiem skromnym i uczciwym, niż kimś ważnym, ale nieuczciwym

      Pytanie numer 30 z 58

    Gdy prosimy kogoś, aby coś dla nas zrobił, lepiej jest podać prawdziwe powody naszej prośby, niż takie, które mogłyby wydać się bardziej ważkie

      Pytanie numer 31 z 58

    Czasem odkładam do jutra coś, co powinienem zrobić dzisiaj.

      Pytanie numer 32 z 58

    Czasem zdarza mi się popełnić drobne kradzieże.

      Pytanie numer 33 z 58

    Bez względu na to, kogo słucham, jestem zawsze wdzięcznym słuchaczem.

      Pytanie numer 34 z 58

    Zawsze dotrzymuję obietnicy, nawet jeśli nie jest mi to na rękę.

      Pytanie numer 35 z 58

    Czasami myślę, że ludzie, którym się nie powiodło, mają to, na co zasłużyli.

      Pytanie numer 36 z 58

    Zdarzyło się, że miałem ochotę trzasnąć czymś o ziemię.

      Pytanie numer 37 z 58

    Jestem zawsze uprzejmy, nawet wobec ludzi niesympatycznych.

      Pytanie numer 38 z 58

    Prawie nigdy nie odczuwam ochoty „nagadania” komuś.

      Pytanie numer 39 z 58

    Nigdy nie drażni mnie, gdy ludzie wyrażają opinie różne od moich.

      Pytanie numer 40 z 58

    Każdy człowiek, który może i chce porządnie pracować, ma szansę powodzenia.

      Pytanie numer 41 z 58

    Czasami mam nieodpartą ochotę zrobić coś złego sobie lub komuś innemu.

      Pytanie numer 42 z 58

    Nigdy nie obrażam się, jeżeli ktoś prosi mnie o rewanż za wyświadczoną mi kiedyś przysługę.

      Pytanie numer 43 z 58

    Nigdy mi nie przyszło do głowy, aby zrzucić na kogoś karę za moje własne przewinienia.

      Pytanie numer 44 z 58

    Jak dostanę od kogoś list, to zawsze zaraz odpisuję.

      Pytanie numer 45 z 58

    Były wypadki, kiedy oszukałem kogoś.

      Pytanie numer 46 z 58

    Pamiętam, że udawałem chorego, aby czegoś uniknąć.

      Pytanie numer 47 z 58

    Bardzo rzadko kłócę się z rodziną.

      Pytanie numer 48 z 58

    Czasami odpłacam „pięknym za nadobne”, zamiast wybaczyć czy zapomnieć.

      Pytanie numer 49 z 58

    Nigdy nie miałem poczucia, że ukarano mnie bez przyczyny.

      Pytanie numer 50 z 58

    Moje zachowanie przy stole w domu nie jest tak poprawne jak w towarzystwie.

      Pytanie numer 51 z 58

    Nie zawsze mówię prawdę.

      Pytanie numer 52 z 58

    Zawsze staram się być w zgodzie z głoszonymi przeze mnie zasadami.

      Pytanie numer 53 z 58

    Mam świetne warunki w pracy

      Pytanie numer 54 z 58

    Jestem zadowolony z pracy

      Pytanie numer 55 z 58

    Jak dotąd, w pracy udawało mi się osiągać to, czego chciałem

      Pytanie numer 56 z 58

    Gdybym miał decydować raz jeszcze, wybrałbym tę samą pracę

      Pytanie numer 57 z 58

    Pod bardzo wieloma względami moja praca bliska jest ideału

      Pytanie numer 58 z 58




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac