- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Kreowanie wizerunku firmy za pomocą działań public relations na przykładzie mBank.

    Szanowni Państwo, jestem studentką II roku Zarządzani finansami i rachunkowością na Uniwersytecie Warszawskim. Serdecznie proszę o wypełnienie niniejszej ankiety, jej wyniki będą mi niezmiernie pomocne w mojej pracy magisterskiej. Dane zawarte w ankiecie wykorzystane zostaną wyłącznie do potrzeb mojej pracy i nie będą udostępniane osobom trzecim. Proszę o udzielanie szczerych odpowiedzi oraz uważne przeczytanie każdego pytania. Serdecznie dzięjuje za poświęcony czas.

    Płeć

      Pytanie numer 1 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek

      Pytanie numer 2 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jesteś klientem

      Pytanie numer 3 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy pracowałeś kiedyś w mBanki?

      Pytanie numer 4 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z perspektywy pracownika, które sposoby kreowania wizerunku firmy są dla Ciebie istotne?

      Pytanie numer 5 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z perspektywy odbiorcy, które sposoby kreowania wizerunku firmy są dla Ciebie istotne?

      Pytanie numer 6 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jaki sposób dowiedziałeś/łaś się o usługach mBanku?

      Pytanie numer 7 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy jesteś zadowolony/a z usług świadczonych przez mBank?

      Pytanie numer 8 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak oceniasz poszczególne elementy usług mBanku?

      Pytanie numer 9 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Zdecydowanie dobrze Raczej dobrze Trudno ocenić Raczej źle Zdecydowanie źle
    Czas oczekiwania na kontakt z Doradcą
    Precyzyjność dostarczanych informacji przez bank
    Kompetencje oraz profesjonalizm pracowników banku
    Raczej źle
    Poziom obsługi klienta
    Wysokość opłat
    Kompleksowość oferty produktów bankowych
    Terminowość załatwiania spraw
    Liczba bankomatów

    Które wydarzenie / kampanie organizowaną przez mBank kojarzysz:

      Pytanie numer 10 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie skojarzenia masz z mBankiem?

      Pytanie numer 11 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac