- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Kreowanie wizerunku firmy za pomocą działań public relations na przykładzie mBank.

    Szanowni Państwo, jestem studentką II roku Zarządzani finansami i rachunkowością na Uniwersytecie Warszawskim. Serdecznie proszę o wypełnienie niniejszej ankiety, jej wyniki będą mi niezmiernie pomocne w mojej pracy magisterskiej. Dane zawarte w ankiecie wykorzystane zostaną wyłącznie do potrzeb mojej pracy i nie będą udostępniane osobom trzecim. Proszę o udzielanie szczerych odpowiedzi oraz uważne przeczytanie każdego pytania. Serdecznie dziękuje za poświęcony czas.

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 1 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 2 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy pracowałeś kiedyś w mBanku?

      Pytanie numer 3 z 13

    Jestem klientem

      Pytanie numer 4 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z perspektywy odbiorcy, które sposoby kreowania wizerunku firmy są dla Ciebie istotne?

      Pytanie numer 5 z 13

    Z perspektywy pracownika, które sposoby kreowania wizerunku firmy są dla Ciebie istotne?

      Pytanie numer 6 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy jesteś zadowolony/a z usług świadczonych przez mBank?

      Pytanie numer 7 z 13

    Jak oceniasz poszczególne elementy usług mBanku?

      Pytanie numer 8 z 13

      Zdecydowanie dobrze Raczej dobrze Trudno ocenić Raczej źle Zdecydowanie źle
    Czas oczekiwania na kontak z doradcą
    Precyzyjność dostarczanych informacji przez bank
    Kompetencje oraz profesjonalizm pracowników banku
    Poziom obsługi klienta
    Wysokość opłat
    Kompleksowość oferty produktów bankowych
    Terminowość załatwiania spraw
    Liczba bankomatów

    W jaki sposób dowiedziałeś/łaś się o usługach mBanku?

      Pytanie numer 9 z 13

    Czy widziałeś/łaś w przeciągu ostatniego roku jakąkolwiek reklamę mBanku?

      Pytanie numer 10 z 13

    Czy reklamy mBanku emitowane w telewizji Ci się spodobały?

      Pytanie numer 11 z 13

    Które wydarzenie / kampanie organizowaną przez mBank kojarzysz:

      Pytanie numer 12 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie skojarzenia masz z mBankiem?

      Pytanie numer 13 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac