- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Ocena komunikacji między uczniami a nauczycielami

    Ankieta zawiera pytania min. o współpracę z nauczycielami, jakość komunikacji, poziom wsparcia, konstruktywną krytykę.

    Jak oceniasz częstotliwość komunikacji między uczniami a nauczycielami?

      Pytanie numer 1 z 15

    Czy nauczyciele są dostępni do rozmowy poza lekcjami (np. na przerwach lub po zajęciach)?

      Pytanie numer 2 z 15

    Jak oceniasz jasność i zrozumiałość komunikatów przekazywanych przez nauczycieli?

      Pytanie numer 3 z 15

    Jak często nauczyciele informują Cię o Twoich postępach i trudnościach?

      Pytanie numer 4 z 15

    Czy czujesz, że nauczyciele reagują na Twoje pytania i potrzeby w wystarczający sposób?

      Pytanie numer 5 z 15

    Jak oceniasz poziom wsparcia emocjonalnego ze strony nauczycieli?

      Pytanie numer 6 z 15

    Czy Nauczyciele wspierają Cię w realizacji Twoich celów edukacyjnych i osobistych?

      Pytanie numer 7 z 15

    Jak oceniasz zaangażowanie nauczycieli w pomoc w trudnościach szkolnych?

      Pytanie numer 8 z 15

    Czy masz możliwość uzyskania dodatkowej pomocy od nauczycieli w przypadku trudności z materiałem?

      Pytanie numer 9 z 15

    Czy nauczyciele są otwarci na rozmowę na tematy niezwiązane bezpośrednio z nauką, jeśli masz takie potrzeby?

      Pytanie numer 10 z 15

    Jak często nauczyciele udzielają ci konstruktywnej krytyki, która pomaga ci się rozwijać?

      Pytanie numer 11 z 15

    Czy nauczyciele udzielają informacji zwrotnych w sposób motywujący do pracy nad swoimi umiejętnościami?

      Pytanie numer 12 z 15

    Jak oceniasz sposób, w jaki nauczyciele przekazują krytykę?

      Pytanie numer 13 z 15

    Czy nauczyciele omawiają z Tobą sposoby poprawy w obszarach, w których masz trudności?

      Pytanie numer 14 z 15

    Co twoim zdaniem można poprawić w komunikacji i wsparciu ze strony nauczycieli? (proszę opisać)

      Pytanie numer 15 z 15






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac