Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.
65 tys.
respondentów w bazie
25 tys.
firm i instytucji
30 tys.
badań rocznie
Przypomnij hasło
Rejestracja
pl
de
Utwórz nową ankietę
Cele i znaczenia edukacji włączającej w kontekście edukacji wczesnoszkolnej
Jakie jest znaczenie edukacji włączającej w kontekście edukacji wczesnoszkolnej z perspektywy rodziców i nauczycieli?
1. Płeć
Pytanie numer
1
z 19
Kobieta
Mężczyzna
2. Miejsce zamieszkania
Pytanie numer
2
z 19
Wieś
Miasto do 10 tyś mieszkańców
Miasto od 10 tyś do 100 tyś mieszkańców
Miasto od 100 tyś do 500 tyś mieszkańców
Miasto powyżej 500 tyś mieszkańców
3. Czy Pana/i dziecko uczęszcza do
Pytanie numer
3
z 19
Szkoły Podstawowej Ogólnodostępnej
Szkoły Podstawowej Integracyjnej/ z Oddziałami Integracyjnymi
Szkoły Podstawowej Specjalnej
4. Ilu uczniów liczy klasa Pana/i dziecka?
Pytanie numer
4
z 19
5-10 osób
11-15 osób
16-20 osób
Powyżej 20 osób
5.Czy w klasie Pana/i dziecka jest nauczyciel współorganizujący kształcenie?
Pytanie numer
5
z 19
Tak
Nie
Nie wiem
6. Jakie trudności w edukacji włączającej dzieci w wieku wczesnoszkolnym zauważa Pan/i najczęściej?
Pytanie numer
6
z 19
Brak dostosowanych materiałów edukacyjnych
Wpisz komentarz:
Ograniczony dostęp do narzędzi technologicznych
Wpisz komentarz:
Niedostateczne wsparcie nauczycieli
Wpisz komentarz:
Inne (proszę opisać)
Wpisz komentarz:
7. Jaki jest według Pana/i nastawienie do edukacji włączającej w okresie edukacji wczesnoszkolnej?
Pytanie numer
7
z 19
Pozytywne
Negatywne
8. Jak Pan/i ocenia dostosowanie warunków edukacyjnych do potrzeb dzieci?
Pytanie numer
8
z 19
Bardzo dobrze
Dobrze
Słabo
Bardzo słabo
9. Jak Pan/i ocenia dostęp dzieci edukacji włączającej w wieku wczesnoszkolnym do materiałów edukacyjnych (np. podręczników, pomocy naukowych itp.)?
Pytanie numer
9
z 19
Bardzo dobry
Dobry
Słaby
Bardzo słaby
10. Czy edukacja włączająca według Pana/-i ma pozytywny wpływ na rozwój społeczny dziecka w okresie wczesnoszkolnym?
Pytanie numer
10
z 19
Tak, w dużym stopniu
Tak, w pewnym/niewielkim stopniu
Nie, nie ma wpływu
11. W jaki sposób edukacja włączająca dzieci w wieku wczesnoszkolnym wspiera rozwój społeczny?
Pytanie numer
11
z 19
Ułatwia kontakt z rówieśnikami
Rozwija umiejętności komunikacyjne
Wspiera współpracę z dziećmi o różnych potrzebach
Wszystkie powyższe
żadne z powyższych
nie dotyczy
12. Jak Pan/i ocenia wpływ edukacji włączającej w okresie wczesnoszkolnym, na rozwój umiejętności komunikacyjnych dzieci?
Pytanie numer
12
z 19
Bardzo pozytywny
Raczej pozytywny
Raczej negatywny
Bardzo negatywny
Nie ma wpływu
13. Czy według Pana/i edukacja włączająca pomaga dzieciom w wieku wczesnoszkolnym w budowaniu relacji z rówieśnikami?
Pytanie numer
13
z 19
Tak, w dużym stopniu
Tak, w pewnym stopniu
Nie
14. Jakie korzyści zauważa Pan/i dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym wynikające z edukacji włączającej?
Pytanie numer
14
z 19
Rozwój umiejętności społecznych
Wpisz komentarz:
Rozwój umiejętności komunikatywnych
Wpisz komentarz:
Integracja z dziećmi o specjalnych potrzebach
Wpisz komentarz:
Inne (proszę opisać)
Wpisz komentarz:
15. Jakie działania mogłyby poprawić edukację włączającą u dzieci w wieku wczesnoszkolnym?
Pytanie numer
15
z 19
Wprowadzenie nowych technologii
Wpisz komentarz:
Organizacja dodatkowych zajęć
Wpisz komentarz:
Ulepszenie materiałów edukacyjnych
Wpisz komentarz:
Większe wsparcie psychologiczne dla dzieci
Wpisz komentarz:
inne (proszę opisać)
Wpisz komentarz:
16. Czy według Pana/i edukacja włączająca na etapie wczesnoszkolnym wystarczająco integruje dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych?
Pytanie numer
16
z 19
Tak
Nie
Nie mam zdania
17. Czy żałuje Pan/-i posłania dziecka do szkoły/klasy z zajęciami edukacji włączającej?
Pytanie numer
17
z 19
Tak
Nie
18. Czy Państwa dziecko chętnie uczestniczy w zajęciach z elementami edukacji włączającej?
Pytanie numer
18
z 19
Bardzo chętnie
Dość chętnie
Raczej niechętnie
19. Jaki jest stosunek Państwa dziecka do uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych?
Pytanie numer
19
z 19
Chętnie/bez przeszkód podejmuję kontakt z takimi dziećmi
Potrzebuje zachęty ze strony dorosłych, żeby wejść w interakcje z takimi dziećmi
Raczej niechętnie nawiązuje kontakty z takimi dziećmi
« poprzednie pytanie
Dodaj
następne pytanie »