- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Cele i znaczenia edukacji włączającej w kontekście edukacji wczesnoszkolnej

    Jakie jest znaczenie edukacji włączającej w kontekście edukacji wczesnoszkolnej z perspektywy rodziców i nauczycieli?

    1. Płeć

      Pytanie numer 1 z 19

    2. Miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 2 z 19

    3. Czy Pana/i dziecko uczęszcza do

      Pytanie numer 3 z 19

    4. Ilu uczniów liczy klasa Pana/i dziecka?

      Pytanie numer 4 z 19

    5.Czy w klasie Pana/i dziecka jest nauczyciel współorganizujący kształcenie?

      Pytanie numer 5 z 19

    6. Jakie trudności w edukacji włączającej dzieci w wieku wczesnoszkolnym zauważa Pan/i najczęściej?

      Pytanie numer 6 z 19

    7. Jaki jest według Pana/i nastawienie do edukacji włączającej w okresie edukacji wczesnoszkolnej?

      Pytanie numer 7 z 19

    8. Jak Pan/i ocenia dostosowanie warunków edukacyjnych do potrzeb dzieci?

      Pytanie numer 8 z 19

    9. Jak Pan/i ocenia dostęp dzieci edukacji włączającej w wieku wczesnoszkolnym do materiałów edukacyjnych (np. podręczników, pomocy naukowych itp.)?

      Pytanie numer 9 z 19

    10. Czy edukacja włączająca według Pana/-i ma pozytywny wpływ na rozwój społeczny dziecka w okresie wczesnoszkolnym?

      Pytanie numer 10 z 19

    11. W jaki sposób edukacja włączająca dzieci w wieku wczesnoszkolnym wspiera rozwój społeczny?

      Pytanie numer 11 z 19

    12. Jak Pan/i ocenia wpływ edukacji włączającej w okresie wczesnoszkolnym, na rozwój umiejętności komunikacyjnych dzieci?

      Pytanie numer 12 z 19

    13. Czy według Pana/i edukacja włączająca pomaga dzieciom w wieku wczesnoszkolnym w budowaniu relacji z rówieśnikami?

      Pytanie numer 13 z 19

    14. Jakie korzyści zauważa Pan/i dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym wynikające z edukacji włączającej?

      Pytanie numer 14 z 19

    15. Jakie działania mogłyby poprawić edukację włączającą u dzieci w wieku wczesnoszkolnym?

      Pytanie numer 15 z 19

    16. Czy według Pana/i edukacja włączająca na etapie wczesnoszkolnym wystarczająco integruje dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych?

      Pytanie numer 16 z 19

    17. Czy żałuje Pan/-i posłania dziecka do szkoły/klasy z zajęciami edukacji włączającej?

      Pytanie numer 17 z 19

    18. Czy Państwa dziecko chętnie uczestniczy w zajęciach z elementami edukacji włączającej?

      Pytanie numer 18 z 19

    19. Jaki jest stosunek Państwa dziecka do uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych?

      Pytanie numer 19 z 19




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac