- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Influencerzy i promocja żywności ekologicznej

    Ankieta ma na celu zbadanie czy współpraca z influencerami zajmującymi się zdrowym stylem życia skuteczniej promuje żywność ekologiczną niż tradycyjne reklamy w mediach masowych.

    1. Czy obserwujesz influencerów zajmujących się zdrowym stylem życia w mediach społecznościowych?

      Pytanie numer 1 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    2. Jak często zdarza Ci się kupować produkty, które polecają influencerzy związani ze zdrowym stylem życia?

      Pytanie numer 2 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    3. W jakim stopniu rekomendacje influencerów wpływają na Twoją decyzję o zakupie żywności ekologicznej?

      Pytanie numer 3 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    4. Jak oceniasz wiarygodność rekomendacji influencerów promujących żywność ekologiczną?

      Pytanie numer 4 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    5. Czy tradycyjne reklamy w mediach (np. telewizja, prasa) przekonują Cię do zakupu żywności ekologicznej?

      Pytanie numer 5 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    6. Które medium najbardziej wpływa na Twoje decyzje zakupowe dotyczące żywności ekologicznej?

      Pytanie numer 6 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    7. Jak ważne dla Ciebie są wartości ekologiczne i zdrowotne przedstawiane przez influencerów w ich treściach promocyjnych?

      Pytanie numer 7 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    8. Czy kiedykolwiek kupiłeś(-aś) żywność ekologiczną wyłącznie na podstawie rekomendacji influencera?

      Pytanie numer 8 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac