- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Preferencje konsumentów na rynku balsamów do ciała

    Preferencje konsumentów na rynku balsamów do ciała

    Czy kupuje Pani balsamy do ciała?

      Pytanie numer 1 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często kupuje Pani balsam do ciała?

      Pytanie numer 2 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Skąd czerpie Pani informacje o balsamach do ciała?

      Pytanie numer 3 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie firmy produkujące balsamy do ciała Pani zna, lub o jakich Pani słyszała?

      Pytanie numer 4 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakiej firmy balsamy do ciała kupuje Pani najczęściej?

      Pytanie numer 5 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Które z poniższych cech balsamów są dla Pani najistotniejsze?

      Pytanie numer 6 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Na co zwraca Pani największą uwagę dokonując wyboru przy zakupie balsamu do ciała?

      Pytanie numer 7 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki wpływ ma cena na zakupienie przez Panią balsamu?

      Pytanie numer 8 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaką kwotę przeznacza Pani na zakup balsamu do ciała?

      Pytanie numer 9 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Ile rodzajów balsamów Pani kupuje?

      Pytanie numer 10 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakiej pojemności jest zakupiony przez Panią balsam?

      Pytanie numer 11 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    12. W jakim stopniu jest Pani zadowolona z efektów używanych balsamów do ciała? Proszę zaznaczyć na skali siłę zadowolenia gdzie:” – 5” oznacza bardzo duże niezadowolenie, „0” oznacza „nie mam zdania” a „+5” oznacza bardzo duże zadowolenie

      Pytanie numer 12 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaka jest Pani reakcja na nowy balsam pojawiający się na rynku?

      Pytanie numer 13 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy częściej wybiera Pani kosmetyki typu 2in1?

      Pytanie numer 14 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie są powody wyboru kosmetyków typu „2in1”?

      Pytanie numer 15 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jakie są powody braku zainteresowania zakupem kosmetyków „2in1”?

      Pytanie numer 16 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Gdzie najczęściej dokonuje Pani zakupu balsamów?

      Pytanie numer 17 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek:

      Pytanie numer 18 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Stan cywilny:

      Pytanie numer 19 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Miejsce zamieszkania:

      Pytanie numer 20 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie:

      Pytanie numer 21 z 23

    Obecne zajęcie:

      Pytanie numer 22 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Średnie miesięczne dochody netto:

      Pytanie numer 23 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac