- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Badanie rynku rekrutacji

    prowadzę rótkie badanie dotyczące rekrutacji pracowników fizycznych w polskich firmach. Chcemy lepiej zrozumieć, z jakimi wyzwaniami mierzą się pracodawcy oraz jakie nowe rozwiązania mogłyby usprawnić proces pozyskiwania odpowiednich kandydatów.

    W jakiej branży działa Twoja firma?

      Pytanie numer 1 z 10

    Jak zazwyczaj wygląda proces rekrutacji pracownika fizycznego w Twojej firmie? (można zaznaczyć kilka odpowiedzi)

      Pytanie numer 2 z 10

    Czy byłbyś zainteresowany dostępem do profili kandydatów, którzy spełniają Twoje wymagania wobec nowego pracownika (np. doświadczenie, umiejętności, gotowość do pracy zmianowej), ale nie szukają aktywnie pracy – są tzw. pasywni – i wprost napisali, co mogłoby ich skusić do zmiany (np. wyższe wynagrodzenie, szkolenia, bliższa lokalizacja, inny grafik)?

      Pytanie numer 3 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy Twoim zdaniem portfolio pracownika (np. zdjęcia, krótkie filmiki pokazujące jego umiejętności lub sposób pracy) pomogłoby Ci w podjęciu decyzji o rozmowie lub zatrudnieniu?

      Pytanie numer 4 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jestem pracodawcą,czy pracownikiem?

      Pytanie numer 5 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy przed zatrudnieniem przeprowadzasz jakiś wstępny kontakt lub ocenę kandydata?

      Pytanie numer 6 z 10

    Ile byłbyś w stanie zapłacić za możliwość kontaktu z takim kandydatem? (Proszę wpisać kwotę netto za jednego kandydata)

      Pytanie numer 7 z 10

    Co najbardziej zniechęca Cię w obecnych metodach rekrutacji pracowników fizycznych? (odpowiedź otwarta)

      Pytanie numer 8 z 10  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 9 z 10

    Czy jakby rekruter zaproponował Ci rozmowę o prace, to byś poświecił mu czas na rozmowe rekrutacyjną?

      Pytanie numer 10 z 10




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac