- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Rozwój mowy dziecka

    Ankieta ta jest anonimowa i pomoże mi w napisaniu pracy magisterskiej. Opiera się na badaniu studentów wrocławskich uczelni. Będę wdzięczna za jej wypełnienie.

    Płeć

      Pytanie numer 1 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek

      Pytanie numer 2 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy miał/a Pan/Pani w swoim życiu dłuższy kontakt z dzieckiem (własne, młodsze rodzeństwo, praca jako opiekun/ka)?

      Pytanie numer 3 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Proszę o wpisanie: nazwa uczelni, kierunek oraz rok studiów:

      Pytanie numer 4 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jak Pan/Pani sądzi, czy okres prenatalny ma wpływ na późniejszy rozwój mowy? Jeśli tak, to jaki?

      Pytanie numer 5 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jaką podstawową informację niesie ze sobą pierwszy krzyk dziecka po narodzinach?

      Pytanie numer 6 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jakie jest znaczenie terminów określających wokalną aktywność niemowlęcia – głużenie i gaworzenie?

      Pytanie numer 7 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W których miesiącach życia występuje gaworzenie, a w których głużenie?

      Pytanie numer 8 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jaki sposób niemowlę około 8-9 miesiąca zaczyna rozumieć mowę otoczenia?

      Pytanie numer 9 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie spółgłoski dziecko wymawia jako pierwsze?

      Pytanie numer 10 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakim przeciętnie wieku dziecko wypowiada ze zrozumieniem pierwsze słowo?

      Pytanie numer 11 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wyrazów będących jakimi częściami mowy dzieci uczą się najszybciej?

      Pytanie numer 12 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakim zazwyczaj przedziale czasowym w wypowiedziach dziecka pojawiają się pierwsze zdania?

      Pytanie numer 13 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Kiedy przeciętnie w wypowiedziach dziecka pojawiają się zdania złożone?

      Pytanie numer 14 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakim okresie życia dziecko zaczyna zadawać pytania inne niż „co to jest”?

      Pytanie numer 15 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Kiedy dziecko zaczyna mówić o samym sobie w pierwszej osobie liczby pojedynczej („ja”)?

      Pytanie numer 16 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Na jaką inną głoskę i w jakim wieku dziecko może wymieniać głoskę „r” i prawdopodobnie nie jest to wadą?

      Pytanie numer 17 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie wymiany spółgłosek w mowie dziecka nie muszą oznaczać wady wymowy przy tzw. seplenieniu fizjologicznym?

      Pytanie numer 18 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Który rok życia nazywany jest „wiekiem pytań?

      Pytanie numer 19 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Do którego roku życia powinna ukształtować się prawidłowa wymowa wszystkich samogłosek i spółgłosek języka polskiego?

      Pytanie numer 20 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy uważa Pan/Pani, że wiedza na temat rozwoju mowy dziecka jest studentom potrzebna? Dlaczego?

      Pytanie numer 21 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac