- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    WODA!!!

    Witam :) Zwracam się do z prośbą o wypełnienie poniższej ankiety. Jest ona całkowicie, anonimowa, a jej wyniki zostaną wykorzystane tylko i wyłącznie w mojej pracy licencjackiej, której temat brzmi: ZARZĄDZANIE BEZPIECZEŃSTWEM LUDZI W WODZIE NA PRZYKŁADZIE DZIAŁAŃ JEDNOSTEK WOPR . Celem ankiety jest rzetelne sprawdzenie Państwa wiedzy, a nie jej ocena. Ankieta składa się z pytań zamkniętych, w których należy postawić krzyżyk obok właściwej odpowiedzi oraz pytań otwartych, w których należy zwięźle odpowiedzieć na zadane pytanie. Proszę również o udzielenie szczerych odpowiedzi, bez sprawdzania wiedzy w książkach. Z góry dziękuję za rzetelne wypełnienie ankiety.

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 1 z 31  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 2 z 31

    Jaki posiada Pan/Pani stopień Ratownika WOPR

      Pytanie numer 3 z 31  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy po ukończeniu kursu pracował Pan/Pani lub pracuje Pan/Pani jako Ratownik WOPR

      Pytanie numer 4 z 31  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeżeli tak, to jest to:

      Pytanie numer 5 z 31

    Gdzie pracował Pan/Pani lub pracuje Pan/Pani jako Ratownik WOPR:

      Pytanie numer 6 z 31

    Czy uważa Pan/Pani, że posiadany przez Panią Pana poziom wiedzy z zakresu postępowania ratunkowego z poszkodowanym tonącym jest:

      Pytanie numer 7 z 31

    Ile trwa I okres procesu tonięcia

      Pytanie numer 8 z 31

    W którym okresie procesu tonięcia poszkodowany traci przytomność

      Pytanie numer 9 z 31

    Proszę wymienić bez sprzętowe sposoby ewakuacji poszkodowanego z wody.

      Pytanie numer 10 z 31

    Brak odpowiedzi

    Jak długo dokonuje się oceny oddechu

      Pytanie numer 11 z 31

    RKO (Resuscytację Krążeniowo- Oddechową) u tonącego rozpoczynamy od:

      Pytanie numer 12 z 31

    W jakim miejscu należy uciskać klatkę piersiową poszkodowanego podczas RKO?

      Pytanie numer 13 z 31

    Z jaką częstotliwością należy wykonywać uciskanie klatki piersiowej

      Pytanie numer 14 z 31

    Na jaką głębokośc należy wykonywać uciśnięcia klatki piersiowej

      Pytanie numer 15 z 31

    Ile powinien trwać prawidłowy wdech

      Pytanie numer 16 z 31

    Jaką objętość powietrza należy wtłoczyć do dróg oddechowych poszkodowanego podczas wykonywania wdechu?

      Pytanie numer 17 z 31

    W jakich sytuacjach można przerwać RKO

      Pytanie numer 18 z 31

    Brak odpowiedzi

    Jak należy postąpić z poszkodowanym wyciągniętym z wody, który oddycha, ale jest nieprzytomny?

      Pytanie numer 19 z 31

    Poszkodowany wyciągnięty z wody podczas III etapu procesu tonięcia jest przytomny, oddycha, czuje się dobrze. Co robisz?

      Pytanie numer 20 z 31

    Czy brał Pan/Pani kiedyś udział w akcji podczas, której ratowano osobę tonącą?

      Pytanie numer 21 z 31

    Czy uważa Pan/Pani, że Pana/Pani wiedza z zakresu pomocy poszkodowanemu tonącemu jest wystarczająca, aby pełnić służbę jako ratownik WOPR?

      Pytanie numer 22 z 31

    Czy brał Pan/Pani udział w kursach doszkalających z pierwszej pomocy lub kwalifikowanej pierwszej pomocy

      Pytanie numer 23 z 31

    Czy jest Pan/Pani członkiem grupy interwencyjnej WOPR

      Pytanie numer 24 z 31

    Proszę wymienić bez sprzętowe sposoby ewakuacji poszkodowanego z wody.

      Pytanie numer 25 z 31



    Ile godzin/sezonów pracował Pan/ Pani jako Ratownik WOPR

      Pytanie numer 26 z 31



    Ile wyróżniamy etapów procesu tonięcia

      Pytanie numer 27 z 31



    Proszę wymienić sposoby ewakuacji poszkodowanego z wody z użyciem sprzętu ratunkowego

      Pytanie numer 28 z 31



    Proszę napisać schemat BLS ( Basic Life Support) dla poszkodowanego tonącego.

      Pytanie numer 29 z 31



    Ile lat jest Pan/Pani ratownikiem WOPR

      Pytanie numer 30 z 31



    Ile lat jest Pan/Pani ratownikiem WOPR

      Pytanie numer 31 z 31






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac