- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Opinia klientów na temat działań marketingowych sklepu Żabka Polska

    Niniejsza ankieta ma na celu zebranie opinii konsumentów na temat wpływu działań marketingu handlowego stosowanych przez sklepy Żabka na ich zachowania zakupowe. Ankieta jest anonimowa, a uzyskane dane zostaną wykorzystane wyłącznie w celach naukowych. Proszę o zaznaczenie X w okienku przy państwa odpowiedzi.

    Płeć

      Pytanie numer 1 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek

      Pytanie numer 2 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie

      Pytanie numer 3 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie działania marketingowe najczęściej zauważa Pan/Pani w sklepach Żabka?(można wybrać maksymalnie 3 odpowiedzi)

      Pytanie numer 4 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Która z poniższych form promocji przyciąga Pana/Panią najbardziej podczas zakupów w Żabce? (można wybrać maksymalnie 3 odpowiedzi)

      Pytanie numer 5 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy promocje cenowe w Żabce są według Pana/Pani częstsze niż w innych sieciach (np. Lidl, Biedronka, Stokrotka)?

      Pytanie numer 6 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie promocje cenowe w Żabce zwróciły ostatnio Pana/Pani uwagę?

      Pytanie numer 7 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    W jaki sposób ekspozycja produktów w Żabce wpływa na Pana/Pani decyzje zakupowe?

      Pytanie numer 8 z 26



    Jak często robi Pan/Pani zakupy w sklepach Żabka?

      Pytanie numer 9 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy częstotliwość Pana/Pani zakupów w Żabce wzrosła w ostatnich 6 miesiącach?

      Pytanie numer 10 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co skłania Pana/Panią do częstszych zakupów w Żabce? (można zaznaczyć maksymalnie 3 odpowiedzi)

      Pytanie numer 11 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co najbardziej motywuje Pana/Panią do robienia zakupów w Żabce?

      Pytanie numer 12 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy promocje oferowane w Żabce skłaniają Pana/Panią do dodatkowych, nieplanowanych wizyt w sklepie?

      Pytanie numer 13 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy zdarza się Panu/Pani kupić produkt w Żabce tylko dlatego, że był w promocji?

      Pytanie numer 14 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy bierze Pan/Pani udział w promocjach typu 2+1, mimo że nie planował(a) Pan/Pani zakupu danego produktu?

      Pytanie numer 15 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Który z poniższych czynników najczęściej powoduje impulsywny zakup w Żabce?

      Pytanie numer 16 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy uważa Pan/Pani, że działania marketingowe w Żabce zwiększają impulsywność zakupów? Dlaczego tak/nie.

      Pytanie numer 17 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy zwraca Pan/Pani uwagę na sposób ekspozycji produktów w sklepach Żabka?

      Pytanie numer 18 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy atrakcyjna prezentacja produktu (np. przy kasie, na końcu alejki) skłania Pana/Panią do zakupu?

      Pytanie numer 19 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakim miejscu najczęściej zauważa Pan/Pani produkty promowane lub wyeksponowane?

      Pytanie numer 20 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy sposób ułożenia i wygląd produktów wpływają na to, co Pan/Pani wkłada do koszyka?

      Pytanie numer 21 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie elementy ekspozycji produktów w Żabce uważa Pan/Pani za najbardziej skuteczne?

      Pytanie numer 22 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy korzysta Pan/Pani z aplikacji mobilnej Żabka (Żappka)?

      Pytanie numer 23 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy reklamy i oferty promocyjne w aplikacji wpływają na decyzję o zakupie danego produktu?

      Pytanie numer 24 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenił(a)by Pan/Pani skuteczność reklam w aplikacji Żabka w skali od 1 do 5? (1 – brak wpływu, 5 – bardzo duży wpływ) – proszę o zaznaczenie odpowiedzi

      Pytanie numer 25 z 26  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    23. Jakie funkcje aplikacji Żappka są według Pana/Pani najbardziej zachęcające do zakupów?

      Pytanie numer 26 z 26






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac