Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.
65 tys.
respondentów w bazie
25 tys.
firm i instytucji
30 tys.
badań rocznie
Przypomnij hasło
Rejestracja
pl
de
Utwórz nową ankietę
Co to jest Mediacja
Celem niniejszego badania jest poznanie poziomu wiedzy, doświadczeń i opinii nauczycieli dotyczących mediacji szkolnych oraz ich znaczenie w pracy wychowawczej i profilaktycznej. Ankieta jest anonimowa
Czy słyszałeś/słyszałaś kiedyś o mediacjach ?
Pytanie numer
1
z 14
Tak
Wpisz komentarz:
Nie
Wpisz komentarz:
Czy znasz pojęcie Mediacja?
Pytanie numer
2
z 14
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Tak
Nie
Z jakich źródeł czerpała(a)Pan/Pani wiedzę o mediacjach? (można zaznaczyć więcej niż jedna odpowiedź)
Pytanie numer
3
z 14
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
szkolenia/warsztaty
studia/kursy doskonalące
współpraca z mediatorem
media (internet,prasa,telewizja)
inne............................................
Jak ocenia Pan/Pani swoją znajomość zasad i procedur mediacji?
Pytanie numer
4
z 14
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
bardzo dobra
raczej dobra
przeciętna
słaba
brak wiedzy
Jakie elementy są, według Pana/Pani kluczowe w procesie mediacji?(proszę zaznaczyć wszystkie, które Pan/Pani uważa za prawidłowe )
Pytanie numer
5
z 14
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
dobrowolność uczestnictwa
poufność rozmów
stronniczość mediatora
dążenie do porozumienia
narzucenie rozwiązania przez mediatora
Czy uczestniczył(a) Pan/Pani kiedykolwiek w mediacji szkolnej(jako nauczyciel, opiekun, obserwator )?
Pytanie numer
6
z 14
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Tak
Nie
Czy w Pan/Pani szkole stosuje się mediacje (np. między uczniami, między uczniem a nauczycielem)?
Pytanie numer
7
z 14
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Tak, regularnie
Sporadycznie
Nie
Nie wiem
W jakich sytuacjach, Pana/Pani zdaniem mediacja może być szczególnie przydatna w szkole?(można wybrać więcej niż jedną odpowiedz)
Pytanie numer
8
z 14
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
konflikty rówieśnicze
konflikt uczeń-nauczyciel
konflikty miedzy nauczycielami
konflikty dyrektor-nauczyciel
konflikty uczeń-rodzic
Czy chciał(a)by Pan/Pani wziąć udział w szkoleniu z zakresu mediacji ?
Pytanie numer
9
z 14
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Tak
Nie
Nie wiem
Jakie korzyści można przynieść wprowadzenie mediacji do życia szkoły? (można wybrać więcej niż jedną odp
Pytanie numer
10
z 14
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
poprawa relacji między uczniami
zmniejszenie liczy konfliktów
rozwój kompetencji komunikacyjnych uczniów
wsparcie wychowawców w rozwiązywaniu sporów
poprawa relacji miedzy nauczycielami, dyrekcją
brak znaczących efektów
Jakie przeszkody mogą utrudniać wdrożenie mediacji w szkole?
Pytanie numer
11
z 14
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
brak wiedzy i umiejętności kadry
brak czasu
brak wsparcia ze strony dyrekcji
brak zaangażowania nauczycieli
niska motywacja uczniów
Jak ocenia Pan/Pani potencjał mediacji jako narzędzia wychowawczego w szkole ?
Pytanie numer
12
z 14
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
bardzo duży
raczej duży
umiarkowany
niewielki
żaden
Staż pracy?
Pytanie numer
13
z 14
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
do 5 lat
6-10 lat
11-20 lat
powyżej 20 lat
Funkcja w szkole:
Pytanie numer
14
z 14
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
dyrektor
nauczyciel przedmiotowy
pedagog/psycholog szkolny
inne..............................
« poprzednie pytanie
Dodaj
następne pytanie »