- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wybrane cechy tradycyjnych polskich kiełbas suszonych oferowanych w sprzedaży detalicznej

    Jestem studentem Wyższej Szkoły Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie na Wydziale Nauk o Żywności i Żywieniu. Piszę pracę magisterską na temat : „Wybrane cechy tradycyjnych polskich kiełbas suszonych”. Związku z tym proszę o wypełnienie poniższej ankiety. Ankieta dotyczy preferencji względem polskich tradycyjnych kiełbas suszonych. Proszę o dokładne zapoznanie się z treścią pytań. Zapewniam, iż wyniki uzyskane z ankiety zostaną wykorzystane przez mnie jedynie przy pisaniu pracy. Dziękuję i pozdrawiam, Arek

    Jak często kupuje Pan/i kiełbasę jałowcową

      Pytanie numer 1 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często kupuje Pan/i kiełbasę myśliwską

      Pytanie numer 2 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często kupuje Pan/i kabanosy

      Pytanie numer 3 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Który rodzaj kiełbasy jałowcowej kupiłby/łaby Pan/i

      Pytanie numer 4 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Który rodzaj kiełbasy myśliwskiej kupiłby/łaby Pan/i

      Pytanie numer 5 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Który rodzaj kabanosów kupiłby/łaby Pan/i

      Pytanie numer 6 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki jest Pana/i stosunek do popularności takich polskich kiełbas jak kabanosy, myśliwska, jałowcowa w Unii Europejskiej

      Pytanie numer 7 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 8 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 9 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Liczba osób w gospodarstwie domowym

      Pytanie numer 10 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz przedział swojego dochodu

      Pytanie numer 11 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac