Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.
65 tys. respondentów w bazie
25 tys. firm i instytucji
30 tys. badań rocznie
Badanie nowego produktu - piwotwieracz
Nazywamy się Natalia Tołstyko, Daniel Waśkowski, Leszek Zalewski. Jesteśmy studentami trzeciego roku wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. Zwracamy się z prośbą o poświęcenie nam czasu i odpowiedzenie na kilkanaście pytań. Obecnie prowadzimy badania dotyczące wprowadzenia na rynek nowego produktu, jakim jest \"piwotwieracz\".
Udzielone odpowiedzi na pytania pozwolą nam wykreować produkt najbardziej odpowiadający Państwa wymaganiom.
Poniższe badanie przeprowadzone jest na potrzeby dydaktyczne.
Z góry dziękujemy za okazaną pomoc i obiecujemy, że Państwa podpowiedzi zadecydują o ostatecznym charakterze naszego produktu.
Ankieta jest nieaktywna.
Zobacz wyniki