- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    DYSLEKSJA

    Jest to badanie zawierające pytania dotyczące dysleksji i sposobu jej niwelowania. Potrzebne jest mi ono do pracy podyplomowej. Dziękuję za wypełnienie.

    Czym dla Pana/Pani jest dysleksja? (co ten termin oznacza?)

      Pytanie numer 1 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Co warunkuje zaburzenia dyslektyczne? (jakie są przyczyny?)

      Pytanie numer 2 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    1. W czym mają trudności dzieci z dysleksją?

      Pytanie numer 3 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy zna Pan/Pani sposoby pracy z dziećmi z dysleksją?

      Pytanie numer 4 z 29

    Czy zna Pan/Pani różne metody pracy z dziećmi z dysleksją?

      Pytanie numer 5 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy Pan/Pani zna formy pracy z dziećmi z dysleksją?

      Pytanie numer 6 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy uczy Pan/Pani dzieci, u których stwierdzono dysleksję rozwojową?

      Pytanie numer 7 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy zapoznał się Pan/Pani z opiniami psychopedagogicznymi dotyczącymi tych uczniów?

      Pytanie numer 8 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy w przypadku, gdy podejrzewa Pan/Pani, że uczeń jest dzieckiem dyslektycznym, informuje Pan/Pani rodziców / opiekunów i prosi o wykonanie badań specjalistycznych?

      Pytanie numer 9 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy prowadzi Pan/Pani zajęcia korekcyjno-kompensacyjne? (Jeśli nie proszę przejść do pytania nr 19)

      Pytanie numer 10 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy namawia Pan/Pani uczniów do korzystania z zajęć korekcyjno – kompensacyjnych?

      Pytanie numer 11 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakiego rodzaju ćwiczenia stosuje Pan/Pani w pracy z dziećmi z dysleksją?

      Pytanie numer 12 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy dobiera Pan/Pani ćwiczenia uwzględniając zaburzone funkcje?

      Pytanie numer 13 z 29

    Z jakimi trudnościami dzieci najczęściej uczęszczają na zajęcia?

      Pytanie numer 14 z 29



    Z jaką częstotliwością prowadzi Pan/Pani zajęcia korekcyjno-kompensacyjne?

      Pytanie numer 15 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Ile razy w tygodniu odbywają się takie zajęcia?

      Pytanie numer 16 z 29



    Ile dzieci uczęszcza na zajęcia korekcyjno-kompensacyjne?

      Pytanie numer 17 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jakie środki dydaktyczne/pomoce wykorzystuje Pan/Pani do pracy z dziećmi dyslektycznymi?

      Pytanie numer 18 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy podnosi Pan/Pani swoje kwalifikacje w zakresie wiedzy o dysleksji rozwojowej?

      Pytanie numer 19 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jaki sposób podnosi Pan/Pani swoje kwalifikacje?

      Pytanie numer 20 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy instruuje Pan/Pani rodziców/opiekunów, jak pracować z dzieckiem dyslektycznym w domu?

      Pytanie numer 21 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy wykorzystuje Pan/Pani następujące formy dostosowywania wymagań do możliwości uczniów?:

      Pytanie numer 22 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak inni uczniowie odbierają odmienny sposób oceniania uczniów z dysleksją?:

      Pytanie numer 23 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy angażuje Pan/Pani uczniów dyslektycznych w różne formy aktywności, umożliwiające odnoszenie sukcesów, rozwijanie zainteresowań, wykorzystanie swoich „mocnych stron”?:

      Pytanie numer 24 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy rodzice dzieci dyslektycznych chętnie podejmują współpracę w zakresie pomocy dziecku (wykonanie badań, respektowanie zaleceń, praca z dzieckiem, kontakty ze szkołą)?

      Pytanie numer 25 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy uważa Pan / Pani, że dziecko dyslektyczne jest z reguły słabym uczniem?

      Pytanie numer 26 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Dodatkowe uwagi lub spostzreżenia.

      Pytanie numer 27 z 29



    Jakeigo przedmiotu Pan/Pani naucza?

      Pytanie numer 28 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jaki jest staż pracy Pana/Pani?

      Pytanie numer 29 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac