Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.
65 tys.
respondentów w bazie
25 tys.
firm i instytucji
30 tys.
badań rocznie
Przypomnij hasło
Rejestracja
pl
de
Utwórz nową ankietę
DYSLEKSJA
Jest to badanie zawierające pytania dotyczące dysleksji i sposobu jej niwelowania. Potrzebne jest mi ono do pracy podyplomowej. Dziękuję za wypełnienie.
Czym dla Pana/Pani jest dysleksja? (co ten termin oznacza?)
Pytanie numer
1
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Wpisz odpowiedź:
Co warunkuje zaburzenia dyslektyczne? (jakie są przyczyny?)
Pytanie numer
2
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Wpisz odpowiedź:
1. W czym mają trudności dzieci z dysleksją?
Pytanie numer
3
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Wpisz odpowiedź:
Czy zna Pan/Pani sposoby pracy z dziećmi z dysleksją?
Pytanie numer
4
z 29
tak
nie
Czy zna Pan/Pani różne metody pracy z dziećmi z dysleksją?
Pytanie numer
5
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
tak. Jeśli tak to jaki?
nie
Wpisz komentarz:
Czy Pan/Pani zna formy pracy z dziećmi z dysleksją?
Pytanie numer
6
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
tak
nie
Czy uczy Pan/Pani dzieci, u których stwierdzono dysleksję rozwojową?
Pytanie numer
7
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
tak
nie
Czy zapoznał się Pan/Pani z opiniami psychopedagogicznymi dotyczącymi tych uczniów?
Pytanie numer
8
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
tak
nie
Czy w przypadku, gdy podejrzewa Pan/Pani, że uczeń jest dzieckiem dyslektycznym, informuje Pan/Pani rodziców / opiekunów i prosi o wykonanie badań specjalistycznych?
Pytanie numer
9
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
tak
nie
Czy prowadzi Pan/Pani zajęcia korekcyjno-kompensacyjne? (Jeśli nie proszę przejść do pytania nr 19)
Pytanie numer
10
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
tak
nie
Czy namawia Pan/Pani uczniów do korzystania z zajęć korekcyjno – kompensacyjnych?
Pytanie numer
11
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
tak
nie
Jakiego rodzaju ćwiczenia stosuje Pan/Pani w pracy z dziećmi z dysleksją?
Pytanie numer
12
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Wpisz odpowiedź:
Czy dobiera Pan/Pani ćwiczenia uwzględniając zaburzone funkcje?
Pytanie numer
13
z 29
tak
nie
Z jakimi trudnościami dzieci najczęściej uczęszczają na zajęcia?
Pytanie numer
14
z 29
Wpisz odpowiedź:
Z jaką częstotliwością prowadzi Pan/Pani zajęcia korekcyjno-kompensacyjne?
Pytanie numer
15
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
bardzo często
często
rzadko
bardzo rzadko
Ile razy w tygodniu odbywają się takie zajęcia?
Pytanie numer
16
z 29
Wpisz odpowiedź:
Ile dzieci uczęszcza na zajęcia korekcyjno-kompensacyjne?
Pytanie numer
17
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Wpisz odpowiedź:
Jakie środki dydaktyczne/pomoce wykorzystuje Pan/Pani do pracy z dziećmi dyslektycznymi?
Pytanie numer
18
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Wpisz odpowiedź:
Czy podnosi Pan/Pani swoje kwalifikacje w zakresie wiedzy o dysleksji rozwojowej?
Pytanie numer
19
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
tak
nie
W jaki sposób podnosi Pan/Pani swoje kwalifikacje?
Pytanie numer
20
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
kursy kwalifikacyjne
Wpisz komentarz:
kursy doskonalące
Wpisz komentarz:
literatura i publikacje tematyczne
Wpisz komentarz:
filmy tematyczne
Wpisz komentarz:
inne, jakie?
Wpisz komentarz:
Czy instruuje Pan/Pani rodziców/opiekunów, jak pracować z dzieckiem dyslektycznym w domu?
Pytanie numer
21
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
tak
nie
Czy wykorzystuje Pan/Pani następujące formy dostosowywania wymagań do możliwości uczniów?:
Pytanie numer
22
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
nie wymagam głośnego czytania przy całej klasie bez uzgodnienia z uczniem
Wpisz komentarz:
) zamiast pisemnych sprawdzianów stosuję ustne odpowiedzi
Wpisz komentarz:
uczniowie, odrabiając lekcje w domu, mogą korzystać z komputera
Wpisz komentarz:
pozwalam pisać pismem drukowanym
Wpisz komentarz:
) wydłużam limit czasu na pisanie sprawdzianów
Wpisz komentarz:
wydłużam limit czasu na ustne odpowiedzi
Wpisz komentarz:
inne, jakie?
Wpisz komentarz:
Jak inni uczniowie odbierają odmienny sposób oceniania uczniów z dysleksją?:
Pytanie numer
23
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
ze zrozumieniem
akceptują, lecz nie rozumieją
uważają, że to niesprawiedliwe.
Czy angażuje Pan/Pani uczniów dyslektycznych w różne formy aktywności, umożliwiające odnoszenie sukcesów, rozwijanie zainteresowań, wykorzystanie swoich „mocnych stron”?:
Pytanie numer
24
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
tak, jakie?
nie
Wpisz komentarz:
Czy rodzice dzieci dyslektycznych chętnie podejmują współpracę w zakresie pomocy dziecku (wykonanie badań, respektowanie zaleceń, praca z dzieckiem, kontakty ze szkołą)?
Pytanie numer
25
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
tak
nie
Czy uważa Pan / Pani, że dziecko dyslektyczne jest z reguły słabym uczniem?
Pytanie numer
26
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
tak
nie
Dodatkowe uwagi lub spostzreżenia.
Pytanie numer
27
z 29
Wpisz odpowiedź:
Jakeigo przedmiotu Pan/Pani naucza?
Pytanie numer
28
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Wpisz odpowiedź:
Jaki jest staż pracy Pana/Pani?
Pytanie numer
29
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Wpisz odpowiedź:
« poprzednie pytanie
Dodaj
następne pytanie »