- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wpływ informacji umieszczonej na opakowaniu środka spożywczego na wybory nabywcze konsumentów uwzglęgniające ochronę środowiska

    ankieta dotycząca wyborów konsumenckich

    Kto w Pana/Pani gospodarstwie domowym kupuje najczęściej produkty żywnościowe? (Maks. 2 odpowiedzi)

      Pytanie numer 1 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często w Twoim gospodarstwie domowym kupuje się żywność?

      Pytanie numer 2 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Gdzie najczęściej dokonuje Pan/Pani zakpów codziennych, a gdzie zakupów okresowych (np. tygodniowych)

      Pytanie numer 3 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Zakupy codzienne Zakupy okresowe Nigdy
    Hipermarkety
    Supermarkety ( duże sklepy samoobsługowe )
    Małe sklepy osiedlowe ogólnospożywcze
    Targowiska/Jarmarki
    Sklepy całodobowe
    Sklepy specjalistyczne ( np: mięsny, rybny )
    Sklepy dyskontowe
    Centra handlowe
    Sklepy z żywnością ekologiczną

    Jakimi motywami kieruje się Pan/Pani dokonując zakupu produktu żywnościowego (Kilka odpowiedzi)

      Pytanie numer 4 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeżeli jednym z motywów jest wybór opakowania produktu żywnościowego to czym kieruje się Pan/Pani? (Kilka odpowiedzi)

      Pytanie numer 5 z 18

    Jeżeli podczas wyboru środka spożywczego kieruje się Pan/Pani rodzajem opakowania, to jaki rodzaj opakowania Pan/Pani preferuje? (Kilka odpowiedzi)

      Pytanie numer 6 z 18

    Co Pan/Pani rozumie pod pojęciem żywności ekologicznej?

      Pytanie numer 7 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy dokonując zakupu środka spożywczego wybiera Pan/Pani żywność ekologiczną?

      Pytanie numer 8 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeżeli wybiera Pan/Pani żywność ekologiczną to jakimi motywami kieruje się Pan/Pani nabywając ją? (Kilka odpowiedzi)

      Pytanie numer 9 z 18

    Jakie Pan/Pani widzi trudności przy zakupie żywności ekologicznej? (Kilka odpowiedzi)

      Pytanie numer 10 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie Pan/Pani widzi możliwości wzrostu popytu na żywność ekologiczną? (Kilka odpowiedzi )

      Pytanie numer 11 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy wybierając żywność ekologiczną nabywa ją Pan/Pani?

      Pytanie numer 12 z 18

    Czy zamierza Pan/Pani zmienić swoje nawyki żywieniowe zwiększając udział w diecie produktów ekologicznych?

      Pytanie numer 13 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Płeć

      Pytanie numer 14 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek

      Pytanie numer 15 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 16 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie

      Pytanie numer 17 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Aktywność zawodowa

      Pytanie numer 18 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac