- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Marketing usług stomstologicznych.

    Nazywam się Jolanta Bartoszuk i jestem studentką Uniwersytetu Warszawskiego, piszę prace magisterską poświęconą zagadnieniom zastosowania marketingu mix w gabinetach stomatologicznych. Uprzejmie proszę o wypełnienie poniższej anonimowej ankiety. Wyniki ankiety posłużą do przeprowadzenia badań nad wykorzystywaniem marketingu w gabinetach stomatologicznych.

    1. Rodzaj prowadzonej działalności. (Proszę zaznaczyć jedną odpowiedź.)

      Pytanie numer 1 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    2. Forma prawna działalności. (Proszę zaznaczyc jedną odpowiedź)

      Pytanie numer 2 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    3. Lata prowadzenia działalności.(Proszę zaznaczyc jedną odpowiedź)

      Pytanie numer 3 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    4. Specjalizacja gabinetu. (Proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)

      Pytanie numer 4 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    5. Struktura organizacyjna gabinetu. (Możliwość zaznaczenia wielu odpowiedzi)

      Pytanie numer 5 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    6. Liczba stanowisk pracy.( Proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)

      Pytanie numer 6 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    7. Czy uatrakcyjniają Państwo produkt i tworzą nowy. (Proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)

      Pytanie numer 7 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    8. Ilość zatrudnionych pracowników. (Proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)

      Pytanie numer 8 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    9. Liczba zatrudnionych pracowników na poszczególnych stanowiskach:

      Pytanie numer 9 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    10. Czy dbacie Państwo o stałe podnoszenie kwalifikacji swoich pracowników?

      Pytanie numer 10 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    11. Czy korzystają Państwo z outsourcingu?

      Pytanie numer 11 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    12. Liczba dziennie przyjmowanych pacjentów. (Proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)

      Pytanie numer 12 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    13. Zatrudnienie według poziomu wykształcenia (prosze wpisac liczbe pracowników)

      Pytanie numer 13 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    14. Czy działają Państwo zgodnie z nowoczesnym podejściem do zarządzania firmą?

      Pytanie numer 14 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    15. Na co kładą Państwo największy nacisk (1-7)?

      Pytanie numer 15 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    16. Czy prowadzą Państwo segmentacje rynku?

      Pytanie numer 16 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    17. Jakie segmenty rynku Państwo obsługują? (Możliwość zaznaczenia wielu odpowiedzi)

      Pytanie numer 17 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    18. Proszę zaznaczyć wykorzystywane środki promocji gabinetu. (Możliwość zaznaczenia wielu odpowiedzi)

      Pytanie numer 18 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    19. Czy posiadają Państwo swoją stronę internetową. (Prosze zaznaczyć jedną odpowiedź)

      Pytanie numer 19 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    20. Czy reklamują się Państwo w Internecie. (Proszę zaznaczyc jedną odpowiedź)

      Pytanie numer 20 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    21. Ocena efektywności działań promocyjnych w opinii badanych gabinetów

      Pytanie numer 21 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    22. Dostępność komunikacyjna gabinetu. (Możliwość wyboru wieku odpowiedzi)

      Pytanie numer 22 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    23. Czy posiadają Państwo misję firmy

      Pytanie numer 23 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    24. Czy posiadają Państwo strategię działania

      Pytanie numer 24 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    25. Czy prowadzą Państwo politykę wobec konkurencji:

      Pytanie numer 25 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    26. Czy współpracują Państwo z mediami. (Proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)

      Pytanie numer 26 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    27. Formy płatności. (Możliwość zaznaczenia wielu odpowiedzi)

      Pytanie numer 27 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    28. Metody dystrybucji oferowanych usług. (Możliwość zaznaczenia wielu odpowiedzi)

      Pytanie numer 28 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    29. Czym kierują się Państwo przy ustaleniu cen? Proszę przyporządkować odpowiednie wartości odpowiedziom według skali od 1 do 7 (1=mała uwaga, 7=duża uwaga) . Przyporządkowane wartości nie mogą się powtarzać!

      Pytanie numer 29 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Popyt na oferowaną usługę Poziom świadczonych usług Koszt materiałów Koszty ponoszone na promocje usługi Charakter usługi (kręgi nabywców o określonym poziomie zamożności i reakcji na wysokość ceny) Niepowtarzalność produktu Docelowy udział w rynku
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7

    30. Czy w Państwa polityce cenowej mieszczą się rabaty np. dla stałych pacjentów?

      Pytanie numer 30 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    31. Czy oferujecie Państwo pakiety medyczne jako jeden z elementów polityki cenowej?

      Pytanie numer 31 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    32. Czy rozważacie Państwo poszerzenie działalności?

      Pytanie numer 32 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    33. Czy rozważacie Państwo likwidację/sprzedaż firmy?

      Pytanie numer 33 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    34. Czy macie Państwo wypracowana procedurę przebiegu świadczenia usługi od zainteresowania klienta, poprzez informację, sprzedaż i obsługę po sprzedażową?

      Pytanie numer 34 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    35. Czy nowości technologiczne motywują Państwa do ciągłego rozwoju przedsiębiorstwa?

      Pytanie numer 35 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    36. Czy przeprowadzacie Państwo badania nad satysfakcją pacjentów z jakości świadczonych usług?

      Pytanie numer 36 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    37. Czy badacie Państwo opinie pacjentów na temat wystroju wewnętrznego gabinetu?

      Pytanie numer 37 z 37  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac