- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Ankieta - reklama szokująca

    Szanowni Państwo, serdecznie prosimy o wypełnienie ankiety, która ma posłużyć nam jako zaliczenie ćwiczeń z badań marketingowych. Z góry dziękujemy.

    Wiek

      Pytanie numer 1 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Województwo

      Pytanie numer 2 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki jest Pana/Pani stosunek do reklam?

      Pytanie numer 3 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co powinna posiadać dobra reklama, aby przyciągnęła Pana/Pani uwagę?

      Pytanie numer 4 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy reklama ma wpływ na podejmowane przez Pana/Panią decyzje zakupowe?

      Pytanie numer 5 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy zdarzyło się Pani/Panu dokonać zakupu produktu pod wpływem obejrzanej reklamy?

      Pytanie numer 6 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaka według Pana/Pani powinna być dobra reklama?

      Pytanie numer 7 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jaki temat według Pani/Pana wzbudza kontrowersję w reklamie, bądź wydaje się najbardziej szokujący?

      Pytanie numer 8 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy uważa Pani/Pan, że produkt przedstawiony w sposób szokujący zapada Pani/Panu bardziej w pamięć niż inne?

      Pytanie numer 9 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy po obejrzeniu reklamy, która była dla Pani/Pana szokująca byłaby Pani/Pan skłonna/y kupić reklamowany produkt?

      Pytanie numer 10 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Pytanie numer 11 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Zdecydowanie tak Raczej tak Ani tak ani nie Raczej nie Zdecydowanie nie
    Ta reklama podoba mi się.
    Ta reklama narusza mój system wartości.
    Ta reklama mnie denerwuje.
    Ta reklama przekracza moralne granice.
    Po obejrzeniu tej reklamy mam pozytywny stosunek do reklamowanej marki.
    Po obejrzeniu tej reklamy chętnie kupiłbym /abym produkt tej marki.

      Pytanie numer 12 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Zdecydowanie tak Raczej tak Ani tak ani nie Raczej nie Zdecydowanie nie
    Ta reklama podoba mi się.
    Ta reklama narusza mój system wartości.
    Ta reklama mnie denerwuje.
    Ta reklama przekracza moralne granice.
    Po obejrzeniu tej reklamy mam pozytywny stosunek do reklamowanej marki.
    Po obejrzeniu tej reklamy chętnie kupiłbym /abym produkt tej marki.

      Pytanie numer 13 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Zdecydowanie tak Raczej tak Ani tak ani nie Raczej nie Zdecydowanie nie
    Ta reklama podoba mi się.
    Ta reklama narusza mój system wartości.
    Ta reklama mnie denerwuje.
    Ta reklama przekracza moralne granice.
    Po obejrzeniu tej reklamy mam pozytywny stosunek do reklamowanej marki.
    Po obejrzeniu tej reklamy chętnie kupiłbym /abym produkt tej marki.

      Pytanie numer 14 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Zdecydowanie tak Raczej tak Ani tak ani nie Raczej nie Zdecydowanie nie
    Ta reklama podoba mi się.
    Ta reklama narusza mój system wartości.
    Ta reklama mnie denerwuje.
    Ta reklama przekracza moralne granice.
    Po obejrzeniu tej reklamy mam pozytywny stosunek do reklamowanej marki.
    Po obejrzeniu tej reklamy chętnie kupiłbym /abym produkt tej marki.

      Pytanie numer 15 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Zdecydowanie tak Raczej tak Ani tak ani nie Raczej nie Zdecydowanie nie
    Ta reklama podoba mi się.
    Ta reklama narusza mój system wartości.
    Ta reklama mnie denerwuje.
    Ta reklama przekracza moralne granice.
    Po obejrzeniu tej reklamy mam pozytywny stosunek do reklamowanej marki.
    Po obejrzeniu tej reklamy chętnie kupiłbym /abym produkt tej marki.

      Pytanie numer 16 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Zdecydowanie tak Raczej tak Ani tak ani nie Raczej nie Zdecydowanie nie
    Ta reklama podoba mi się.
    Ta reklama narusza mój system wartości.
    Ta reklama mnie denerwuje.
    Ta reklama przekracza moralne granice.
    Po obejrzeniu tej reklamy mam pozytywny stosunek do reklamowanej marki.
    Po obejrzeniu tej reklamy chętnie kupiłbym /abym produkt tej marki.



    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac