- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Reklama szokująca - postawy odbiorców.

    Celem ankiety jest zbadanie postaw odbiorców reklamy szokującej. Jest ona anonimowa i skonstruowana na potrzeby pracy magisterskiej. Jej wyniki będą wykorzystane tylko i wyłącznie do celów poznawczych. Proszę o udzielanie szczerych odpowiedzi.

    2. W jakim stopniu tematy prezentowane w reklamach są dla Ciebie kontrowersyjne? - wstaw „X” w odpowiedniej kolumnie. ( 1 – nie są w ogóle kontrowersyjne, 5 – są bardzo kontrowersyjne)

      Pytanie numer 1 z 1  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      1 2 3 4 5
    Reklamy ukazujące mniejszości w stereotypowym świetle.
    Reklamy z podtekstem seksualnym.
    Reklamy na tle religijnym.
    Reklamy społeczne.



    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac