- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Żywność tradycyjna i regionalna w opinii i zachowaniach polskich konsumentów

    Przez produkty regionalne i tradycyjne należy rozumieć płody rolne, wyroby i przetwory żywnościowe, dzieła specyficznej jakości ściśle związane z danym terenem, jasno określonym co do obszaru jego pochodzenia lub miejsc wytworzenia. Cechami charakterystycznymi takich produktów są ich geograficzne umiejscowienie oraz wielopokoleniowa tradycja wytwarzania.

    Czy kupuje Pan/i produkty regionalne i tradycyjne?

      Pytanie numer 1 z 1  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac