- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Warszawskie Linie Turystyczne

    Jestem studentką V roku na kierunku Turystyka i Rekreacja w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. W bieżącym roku przygotowuję pracę magisterską na temat: Warszawskie Linie Turystyczne* jako element produktu turystycznego stolicy. W związku z tym, zwracam się do Państwa z uprzejmą prośbą o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania : *- np. autobusy o trasie turystycznej

    1. Czy słyszał Pan/Pani o istnieniu Warszawskich Linii Turystycznych?

      Pytanie numer 1 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    2. Czy korzystał Pan/Pani kiedyś z WLT?

      Pytanie numer 2 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    3. Dlaczego Pan/i nie korzysta z WLT? Potem proszę przejść do pyt 13

      Pytanie numer 3 z 21

    4.Z jakich WLT Pan/Pani korzystał/a?

      Pytanie numer 4 z 21

    5. Skąd dowiedział się Pan/Pani o WLT?

      Pytanie numer 5 z 21

    6. Czy łatwo jest uzyskać potrzebne informacje nt. WLT

      Pytanie numer 6 z 21

    7. Co skłoniło Pana/Panią do skorzystania z oferty WLT? Proszę zaznaczyć max 2 odpowiedzi.

      Pytanie numer 7 z 21

    8. Ile w sumie razy skorzystał Pan/Pani z oferty WLT?

      Pytanie numer 8 z 21

    9.Proszę ocenić atrakcyjność turystyczną poszczególnych WLT w( skali 1-5), gdzie : 5-b.dobrze, 4- dobrze, 3- dostatecznie, 2- źle, 1- b. źle oraz (-) nie mam zdania.

      Pytanie numer 9 z 21

    10.Proszę zaznaczyć, które z poszczególnych elementów jakości w WLT nie spełniają Pana/Pani oczekiwań.

      Pytanie numer 10 z 21

      Autobusowa 100 Tramwajowa T Kolejka staromiejska Biała flota Statek ornitologiczny „Dzika Wisła” Omnibus konny City Sightseeing
    punktualność
    częstotliwość jazdy
    dostępność
    koszt
    wygoda
    prędkość jazdy
    niezawodność
    czystość

    11. Czy uważa Pan/Pani że trasa linii została wyznaczona prawidłowo?Proszę zaznaczyć TAK lub NIE (Proszę ocenić tylko te WLT z których Pan/Pani korzystał/a)

      Pytanie numer 11 z 21

    12. Z jakimi problemami/niedogodnościami spotkał się Pan/Pani w trakcie korzystania z WLT? Proszę zaznaczyć max 3 odpowiedzi.

      Pytanie numer 12 z 21

    13. Jak można udoskonalić ofertę WLT? Proszę zaznaczyć max 3 odpowiedzi.

      Pytanie numer 13 z 21

    14.Jak ocenia Pan/Pani promocję Warszawskich Linii Turystycznych?

      Pytanie numer 14 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    15.Jak wg Pana / Pani WLT wpływają na wizerunek i atrakcyjność turystyczną miasta?

      Pytanie numer 15 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    16.Czy zamierza Pan/Pani w przyszłości korzystać z oferty WLT ?

      Pytanie numer 16 z 21

    17. Płeć

      Pytanie numer 17 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    18. Wiek

      Pytanie numer 18 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    19. Czy jest Pan/Pani mieszkańcem /mieszkanką Warszawy bądź okolic ?

      Pytanie numer 19 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    20. Miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 20 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    21. Wykształcenie

      Pytanie numer 21 z 21




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac