- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Pomiar satysfakcji klientów warszawskich restauracji

    Jesteśmy studentkami w Wyższej Szkole Turystyki i Języków Obcych w Warszawie. Prowadzimy badanie rynku konsumenckiego na temat: Pomiar satysfakcji klientów warszawskich restauracji . Ankieta jest anonimowa, dane zostaną wykorzystane do zestawień statystycznych w celach naukowych. Prosimy o udzielanie szczerych odpowiedzi. Bardzo dziękujemy za poświęcony czas!

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 1 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 2 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 3 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie

      Pytanie numer 4 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Stan cywilny

      Pytanie numer 5 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Miesięczny dochód gospodarstwa domowego

      Pytanie numer 6 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Dzieci

      Pytanie numer 7 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy korzysta Pan/i z żywienia poza domem?

      Pytanie numer 8 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki rodzaj restauracji Pan/i wybiera najczęściej?

      Pytanie numer 9 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często jada Pan/i w restauracji na terenie Warszawy?

      Pytanie numer 10 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Dlaczego decyduje się Pan/i na posiłek poza domem?

      Pytanie numer 11 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Ile miesięcznie wydaje Pan/i na wyżywienie poza domem?

      Pytanie numer 12 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy jest Pan/i zadowolony/na z zamawianych dań?

      Pytanie numer 13 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy porcja jest adekwatna do ceny?

      Pytanie numer 14 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak oceni Pan/i wystrój restauracji warszawskich z skali od 1 do 5 (5 to bdb zaś 1 to źle)

      Pytanie numer 15 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak oceni Pan/i obsługę restauracji od 1 do 5?

      Pytanie numer 16 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac