- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Rola perswazji w reklamie

    Ankieta ma na celu zbadanie wpływu reklamy na zachowanie konsumenckie odbiorcy oraz to, które elementy reklamy działają na klientów w sposób perswazyjny.

    Gdzie najczęściej spotyka się Pani/ Pan z reklamą?

      Pytanie numer 1 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki jest Pani/Pana stosunek do reklamy (można wybrać więcej niż jedną odpowiedź)

      Pytanie numer 2 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czym według Pani/Pana jest zjawisko perswazji w reklamie?

      Pytanie numer 3 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czym według Pani/Pana różni się perswazja od manipulacji?

      Pytanie numer 4 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie elementy reklamy przyciągają Pani/Pana uwagę w największym stopniu?

      Pytanie numer 5 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Który środek przekazu reklamowego wywiera według Pani/Pana największy wpływ na odbiorcę

      Pytanie numer 6 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki wpływ ma reklama na Pani/Pana zachowania konsumenckie?

      Pytanie numer 7 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę podać przykład reklamy, którą widziała Pani/Pan ostatnio

      Pytanie numer 8 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Który element tej reklamy sprawił, że zapadła Pani/Panu ona w pamięć?

      Pytanie numer 9 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy korzysta Pani/Pan z usług telefonii komórkowej?

      Pytanie numer 10 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co sprawia, że wybiera Pani/Pan usługi danego operatora?

      Pytanie numer 11 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Kampanię której sieci komórkowej uważa Pani/Pan za najbardziej atrakcyjną?

      Pytanie numer 12 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 13 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 14 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 15 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wkształcenie

      Pytanie numer 16 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy dana reklama nakłoniłaby Panią/Pana do skorzystania z usługi reklamowanej sieci? Uzasadnij wypowiedź

      Pytanie numer 17 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jakie według Pani/Pana cechy posiada ta reklama?

      Pytanie numer 18 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy dana reklama nakłoniłaby Panią/Pana do skorzystania z usługi reklamowanej sieci? Uzasadnij wypowiedź

      Pytanie numer 19 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jakie według Pani/Pana cechy posiada ta reklama?

      Pytanie numer 20 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    13. Czy dana reklama nakłoniłaby Panią/Pana do skorzystania z usługi reklamowanej sieci? Uzasadnij wypowiedź

      Pytanie numer 21 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    14. Jakie według Pani/Pana cechy posiada ta reklama?

      Pytanie numer 22 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    17. Co zmieniłaby Pani/Pan w dzisiejszym sposobie reklamowania produktów i usług?

      Pytanie numer 23 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 24 z 24  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac